Feyenoord in Europa

Miramar

Well-known member
Aanstaande zondag een debacle tegen AZ denk ik. Gio blijft nog twee jaar, die managed dat wel...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord in Europa [2016/17]

Feyenoord in Europa [2016/17]

Vorig jaar begon de dramaserie ook in Alkmaar als ik het goed heb

Dacht NEC. Ben je terug, begin je zo. Ga maar weer op vakantie.

Nul seconden blessuretijd in de eerste helft vond ik erg opmerkelijk. Verder is het een Spaanse scheidsrechter, dus dan weet je het wel. Maar absoluut geen Turpin scheids.

Nog 2,5 jaar Van Bronckhorst, joepie!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt ongelooflijk met wat voor een instelling Feyenoord vandaag in het veld stond. Geen moment had ik het idee dat ik naar een ploeg zat te kijken die met twee goals verschil van de tegenstander moest winnen. Alles ging zo ontzettend traag, ik werd er gek van. Die van Fenerbahce stonden overduidelijk alleen maar op het veld om de wedstrijd dood te maken. Tijdrekken vanaf de eerste minuut. Zuigen, zeuren. En een scheidsrechter die het allemaal wel best vond. Dan ga je toch niet met z'n allen staan kijken hoe Fenerbahce de bal achterin rond tikt? Dan klap je er vol bovenop. Zorg dat die Turken ook gaan twijfelen. Zorg dat het publiek achter je gaat staan. Maar nee, allemaal zo gezapig. En desondanks moet je in de rust gewoon op voorsprong staan. Je cre?ert zelf enkele aardige kansen, terwijl de kansen voor de tegenstander uit individuele fouten van Feyenoord ontstonden. Zoals de tegengoal, met die blunder van Karsdorp. En toegegeven, het zit vlak voor rust dan ook niet mee met die bal op de paal. Dat was een goede aanval.

Maar goed, dan is het rust en weet je dat je er in de tweede helft drie moet maken. Dan ga je toch vanaf de eerste minuut alles of niets spelen? Zet die gasten vol onder druk, probeer de snelle 1-1 te forceren. Dan weet je dat het gaat spoken in de Kuip en dan is alles mogelijk. Maar nee, het niveau daalde met de minuut. Geen bezieling, geen creativiteit, helemaal niks meer. En waar ik dan echt met mijn hoofd niet bij kan is dat onze trainer letterlijk de hele tweede helft op z'n reet in de dug-out blijft zitten. Echt, wtf? Zweep je spelers op. Toon zelf wel die passie. Doe iets. En breng vooral niet die vreselijke Bilal erin, die elke week faalt als hij een beetje tegenstand krijgt. En haal al helemaal niet Vilhena eruit, die je beste man was. De enige die een aardige pass heeft.

Ik snap ook wel dat Fenerbahce een goede ploeg heeft, waar je van kunt verliezen. En al had je va-banque gespeeld in de tweede helft, was het misschien wel 0-3 geworden. Maar wat dan nog? Er was niets meer te verliezen. Wat maakt het uit of je nou met 0-1 verliest of met 0-3. Het resultaat is hetzelfde; je ligt uit de Europa League. Maar dan hadden we wellicht nog het idee gehad dat we naar een elftal zaten te kijken wat ervoor gestreden heeft. Nu was het vooral gefrustreerd kijken naar elf makke lammetjes en een tegenstander die lachend de wedstrijd dood maakt.

En zondag gaan we ook de boot in. Ik heb namelijk begrepen dat ze bij AZ wel hebben laten zien hoe je met passie speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog 2,5 jaar doorbijten en dan hebben we vast een andere coach.
 

De Wolf

Well-known member
Gewoon voor kampioenschap en beker gaan. In deze poule geen schande dat je uitgeschakeld wordt hoewel ik denk dat we Tegen Fenerbah?e in beide wedstrijden meer konden halen.
 

Susa

New member
Wat een verschrikkelijke wedstrijd was dit en wat een kansloos Feyenoord. Vreselijk om naar te kijken.

Ik mag hopen dat ze zich gespaard hebben voor zondag
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een verschrikkelijke wedstrijd was dit en wat een kansloos Feyenoord. Vreselijk om naar te kijken.

Ik mag hopen dat ze zich gespaard hebben voor zondag

Die zijn net als na de pot in Manchester er klaar voor. Wellicht dat we dus een puntje kunnen gaan pakken in Alkmaar.
 

Jozsef

New member
Gio komt echt uit de zelfde school als Cocu en de Boer.

Dit dus.

Advocaat vond Feyenoord "wel erg simpel spelen. Die kan Gio in z'n zak steken.
En... Wederom dat slappe, slordige begin. Alleen als ze achter komen gebeurt er wat.
En dan weer achteraf die open deuren intrappen. Doe er dan eens wat aan!
Gelukkig is van Geel w?l tevreden over onze toptacticus en motivator. Nog 2 jaar ergernis erbij. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord in Europa [2016/17]

Feyenoord in Europa [2016/17]

Nelom zijn contract mag ook wel weer eens worden verlengd. Anders loopt hij straks in 2018 transfervrij weg.

AZ mogelijk zonder Vlaar en Haps, dat scheelt dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Waarom speelt die Berghuis nooit meer.

Prychische problemen, Kuipvrees of wat scheelt die jongen ?
 
Bovenaan