Feyenoord - FC Utrecht

Susa

New member
Prima doelpunt van Kazim maar ik zou het toejuichen als hij zo snel mogelijk nokt bij Feyenoord.

Wel lekker trouwens deze overwinning aan het begin. Had ik zeker niet verwacht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vreselijke wedstrijd van Nelom inderdaad. Kan me niet schelen hoe we het doen, maar hij moet zo snel mogelijk de basis uit.

zwammy

Well-known member
Schandalige opmerkingen van Te Vrede. Hoe kun je het in je botte hersens halen Pelle beter te vinden dan Kazim Richards Richards

Pascallovic

Well-known member
We willen wel voldoende leden van de torrenclub behouden. Te Vrede lieten we tenslotte ook niet eerder gaan voordat we Kramerinho hadden vastgelegd.
Met Elia had je er alweer eentje extra binnengehaald en als je echt in de knoei komt is Drenthe nog vrij.

zwammy

Well-known member
De kamps idd, als het aan mij lag was die ook al weg na die schandalige overtreding tegen VVV.

Max

Administrator
Forumleiding
De aanklager eis drie wedstrijden schorsing tegen Karsdorp waarvan een wedstrijd voorwaardelijk. Hierdoor zou hij naast Cambuur uit ook Vitesse thuis missen. Ik snap best dat de KNVB Blom niet wil afvallen, maar meer dan een duel schorsing onvoorwaardelijk is belachelijk. Aanvechten die hap! Ik neem tenminste aan dat zijn schorsing sowieso al tegen Cambuur in gaat en dat je met het aanvechten van de schorsing niet PSV uit in gevaar brengt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan