Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Morgen Damien Jurado; de man heeft de tot dusver plaat van 2016 gemaakt en geniet een flinke live-reputatie dus dat belooft!
 

Abubakari

Well-known member
Holycrap! De Vera gaat hardcore. En dan in z'n meest duistere vorm. The Body en Full of Hell. En dat op een doordeweekse avond, dus hopen dat het een beetje animo heeft. De vorige keer dat er helse muziek doordeweek werd geprogrammeerd (icarus line) stonden we met z'n zessen voor het podium. Nu is dit n?g harder en zwaarder, houd men hart vast. Ik heb trouwens helemaal niks met deze bands, maar het is in mijn ogen zo extreem, dat moet ik met eigen ogen gezien hebben.

http://www.vera-groningen.nl/agenda/mainstage/body-full-hell


Full of Hell was nog wel okay, maar the Body... Dat is echt de slechtste band die ik ooit gezien heb. Jezus Gitaristus, wat was dat slecht. Een slechte Hardcore Josti Band uitvoering.
 

Maasveld

Well-known member
Gisteren hier in Grenswerk naar Jack Parow geweest. Nornaal ben ik totaal geen fan van rap, maar Afrikaanse rap leek me dan wel weer grappig. Was ook nog goed te doen moet ik zeggen. Scheelt ook wel dat hij met een live-band optreedt, maakt het ook wel aantrekkelijker om te luisteren. Tevens nog een pluspuntje voor de leuke dame achter de drums. Al met al een vermakelijke avond.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
My Dying Bride was magisch! De hoofdact zelf deed wat ik er van verwacht had; een superstrakke doomset afwerken. Was de vierde keer dat ik ze zag, maar het blijft de moeite waard.

Maar wat de avond echt legendarisch maakte, was het voorprogramma, Oceans of Slumber. Sowieso aangenaam verrast door hun muziek. Progressieve metal, met een donkere zangeres, drie grunters en nummers van 10 minuten. Ik vond het tof! Maar na hun optreden kreeg ik alleen maar meer waardering, toen ik bij hun merchandise stand aan de praat raakte met de bassist en de twee gitaristen. Wat een aardige kerels zeg! Echt heel tof om kennis te maken met een vriendenclubje uit Amerika, wat opeens door Europa mag touren. Het enthousiasme spatte er vanaf, en ze waren ook oprecht ge?nteresseerd in wie ik ben. Zo ontstond er een heel tof gesprek over allerlei bands en andere zaken. Dat blijft toch leuk aan dit soort underground concertjes. Je staat veel dichter bij de muzikanten. Letterlijk.


Aanstaande vrijdag trouwens weer een heel ander genre; ik ga naar Charl Delemarre in de Mezz. Een vriendin had een kaartje over, dus waarom niet? Ik kende hem niet zo goed, maar wat ik op youtube hoor klinkt zeker niet verkeerd. Dus, zin in!

 

DeftonesJP

New member
Ik was vrijdag bij Weezer in de HMH. Leuk om eens te zien maar ik vond het geluid niet heel erg best en de passie was ver te zoeken bij de heren. Desondanks was het lekker mee brullen met de hitjes maar de volgende keer als ze voor zo'n prijs komen dan sla ik over.
 

Susa

New member
Ik was vrijdag bij Weezer in de HMH. Leuk om eens te zien maar ik vond het geluid niet heel erg best en de passie was ver te zoeken bij de heren. Desondanks was het lekker mee brullen met de hitjes maar de volgende keer als ze voor zo'n prijs komen dan sla ik over.

Ik was er ook en deel je mening. Het was zeker leuk maar het dak ging er zeker niet af.

Wel een hoop BN-ers en muzikanten gespot daar in de HMM en zeker bij de afterparty
 

DeftonesJP

New member
Voor mij wel maar ik ben dan ook een behoorlijke gamenerd. Mijn poging om nog wat van mijn lijst te maken is in elk geval hopeloos gefaald.
 

Janssen

Well-known member
Vrijdag naar Raketkanon. Enige concert in april dus rustige maand. Vanaf mei weer los op de festivals.
 

DeftonesJP

New member
Die heb ik weleens in het voorprogramma gezien van Dillinger Escape Plan. Zware kost was dat ook! Wel heel anders dan de hoofdband maar in dit geval was dat wel fijn.
 

Jozsef

New member
Met een maat afgesproken om naar de Gelredome te gaan voor Iron Maiden's nieuwe Book of Souls Tour. Wilde net kaarten bestellen. Vanaf 75 fokking euro's. :cab:
 

Marinos

Well-known member
Mumford and Sons Gister in de Ziggo. Wat kunnen die mannen spelen zeg live. Echt heel erg gaaf!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan