FC Twente nieuws

Jacco

Well-known member
Alders op huurbasis van (Jong) Ajax naar Twente, zonder koopoptie.
Zijn er Ajacieden die hem kennen? Hoe is hij?

Ik vraag me af of het verstandig is om een gat tijdelijk te vullen met een jong talent, maar goed, de eerdere huur van jonge Ajaxtalenten pakte wel goed uit, omdat ze later werden ingelijfd. Ajax heeft inmiddels uit voorzorg het contract verlengd, dus dat zit er nu waarschijnlijk niet in.

Batigoal

Well-known member
Alders is één van de hoger aangeschreven talenten van Jong Ajax. Zowel verdedigend als aanvallend wel in orde. Veel fans hadden verwacht dat hij met het vertrek van Rensch wel kansen zou krijgen als backup achter Gaeei, maar daar komt nu die Braziliaan bij. Ik had hem dan gewoon lekker bij Jong Ajax laten zitten, want ik vind hem fysiek nog een jochie, alleen blijkbaar verhuren we hen liever aan Twente. Inderdaad wel de zoveelste inmiddels.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, Hans Kraaij heeft als enige de ballen, in de Transfer Deadline live show, om te zeggen wat iedereen toch wel denkt:

Salah-Eddine is een beperkte back in de vorm van zijn leven die 6 miljoen boven zijn marktwaarde verkocht is.

Arnold Bruggink, een half uur later: 'Roma ging dik over het bedrag dat we in ons hoofd hadden'

Batigoal

Well-known member
Vind dat ook een opvallende transfer. Bij Ajax viel hij compleet door de mand en nu al naar AS Roma.

Jacco

Well-known member
Ik weet niet of jullie alle Europese wedstrijden van Twente hebben gezien, maar daar was hij steeds wel heel goed.
Maakte weinig fouten, bouwt goed op, en wat ik vooral erg mooi vond hoe hij vaak voor zijn man komt.
Zou mij echt niet verbazen als hij Nederlands elftal haalt.

De Groene Scout

Well-known member
Afgelopen half jaar vielen er 3 echt op bij Twente: Steijn, Regeer en Salah Eddine
2 van de 3 nu weg, blijft dus middelmaat over. Plek 6 is maximaal

erka

Well-known member
Twente betreurt dat ze vak P leeg moeten laten en heeft nog geprobeerd onder de straf uit te komen. Ze kunnen beter hun energie steken in het structureel aanpakken van de veroorzakers.

De Groene Scout

Well-known member
Klopt via het Regioplan zijn alle aangesloten amateurclubs benaderd om jeugd tot 16 jaar in de lege vakken te krijgen.
Actie is vanmiddag gestart en gaat hard, VAK P komt wel vol, dit keer dus met kinderen en ouders / hooligans als begeleiders.

Bovenaan