Niemand is groter dan de club.Brenet is uit de selectie gezet, reageerde verkeerd op zijn wissel zondag tegen PSV.
Dat laatste zal mij ook niet verbazen, maar heb meer het idee dat die de eerste seizoenshelft gewoon boven hun stand leefden, werkelijk alles zat mee bij ze.FC Twente lijkt ook wel last te hebben van de vertrekkende trainer. Zou mij niets verbazen als ze nu afzakken naar plaats zes, zeven of acht.
De heren hebben er wel mede voor gezorgd dat Twente weer bovenin meedoet.Ik snap ook niet zo goed waarom het in Enschede bij de fans zo rustig blijft. Of ik krijg de onrust niet mee, dat kan ook. Maar ik zou me aardig in de maling genomen voelen door de heren Streuer en Jans. Bijvoorbeeld in dat hele gedoe met Zerrouki van de winter. Achteraf gezien is het weigeren van dat bod van 8 miljoen en al die stoere taal dus voornamelijk ingegeven door een persoonlijke prestigestrijd. Die twee waren waarschijnlijk alleen maar bezig met de korte termijn van dit seizoen, onder het mom van 'afscheid nemen in stijl'. Intussen zou het mij ook inderdaad niet verbazen als Twente zelfs nog naar Europees voetbal gaat grijpen. En dan ben je als club gedwongen om Zerrouki voor de helft te verkopen dan wat je afgelopen winter kon krijgen. Lekker gewerkt dan, maar ja. De heren zijn dan al vertrokken.
Ik zou hetzelfde hebben gezegd als Ajax of PSV 8 miljoen op Zerrouki had geboden en ze dat ook geweigerd hebben. Verder is een opstand in deze fase wellicht nog overdreven. Maar als Twente inderdaad straks 8e wordt en geen Europees voetbal speelt, wat helemaal niet onrealistisch is, dan vind ik het op z'n minst een gevalletje 'gegokt en verloren'. En daar zou ik als fan zeker niet blij mee zijn, nee.Jezus Jamel, zoveel onzin ben ik van jou niet gewend. Deal er gewoon mee dat clubs niet pootjes gevend klaar zitten als Feyenoord komt.
En fans in opstand? Kom op zeg, dat Twente staat waar het staat is mede dankzij Streuer en Jans, zou wel bizar zijn mochten ze in opstand komen. En dan alleen omdat ze niet lief waren voor Feyenoord? Hou op zeg.
Ik zou hetzelfde hebben gezegd als Ajax of PSV 8 miljoen op Zerrouki had geboden en ze dat ook geweigerd hebben. Verder is een opstand in deze fase wellicht nog overdreven. Maar als Twente inderdaad straks 8e wordt en geen Europees voetbal speelt, wat helemaal niet onrealistisch is, dan vind ik het op z'n minst een gevalletje 'gegokt en verloren'. En daar zou ik als fan zeker niet blij mee zijn, nee.