Inderdaad, minstens 3 potjes te weinig voor die smerige actie.Hou toch op man, als we voor een luchtduel al 3 potjes geven dan kun je wel stoppen met voetbal.
Had echt helemaal niets met een bewuste elleboog te maken.
Nee, daarom ook ingreep van de VAR en toch een schorsing. Omdat het niets was.Hou toch op man, als we voor een luchtduel al 3 potjes geven dan kun je wel stoppen met voetbal.
Had echt helemaal niets met een bewuste elleboog te maken.
Nou veel plezier aan beleefd. Komt met overgewicht binnen, scheurt vervolgens zijn kruisband en slaat daarna zijn vrouw in elkaar.FC Twente ontslaat Jody Lukoki na een veroordeling voor huiselijk geweld.
Ga ik erg ver buiten m'n boekje als ik hoop dat hij binnenkort ook zijn andere kruisband afscheurt?Nou veel plezier aan beleefd. Komt met overgewicht binnen, scheurt vervolgens zijn kruisband en slaat daarna zijn vrouw in elkaar.
Exit dus; 0 duels gespeeld voor Twente.
Ja. BAN!Ga ik erg ver buiten m'n boekje als ik hoop dat hij binnenkort ook zijn andere kruisband afscheurt?
Oh, top! Jody Lukoki breek je been!Zolang het carnavalstopic open is, mag alles.
Misschien is zijn vrouw wel voor PSV, wat weet je er van?Ga ik erg ver buiten m'n boekje als ik hoop dat hij binnenkort ook zijn andere kruisband afscheurt?
Hmm, goed punt... Als ze inderdaad voor PSV is, dan neem ik mijn woorden terug. Sterker nog, dan zou Twente hem eigenlijk een contract voor het leven moeten geven.Misschien is zijn vrouw wel voor PSV, wat weet je er van?
De broodjes beenham lopen erg goed.Opvallend dat Twente weer transferbedragen kan betalen.
De broodjes beenham lopen erg goed.