FC Twente nieuws

De Groene Scout

Well-known member
Tom Boere is bang dat hij na de winterstop vaker 2e keus zal worden achter Jari Oosterwijk en wil wel weg.
De Graafschap schijnt interesse te hebben in de spits.

Jacco

Well-known member
Gaan ook geruchten dat er een goede spits voor terugkomt, maar ik heb nergens een concrete naam gelezen

Max

Administrator
Forumleiding
In het krachthonk in London vermoed ik. Of traint Spurs buiten London? Hij komt terug van een blessure.

almere036

Member
Had vorig seizoen last van z'n voet ofzo, afgelopen zomer geopereerd. Vandaag voor het eerst weer minuten gemaakt voor het tweede van de Spurs.

Jacco

Well-known member
Bryan Ruiz heeft zijn huidige contract laten ontbinden. Nooit haalbaar ben ik bang, met zijn niet EU-paspoort, maar je weet het nooit

De Groene Scout

Well-known member
Gaan ook geruchten dat er een goede spits voor terugkomt, maar ik heb nergens een concrete naam gelezen

Nog altijd geen naam.
Wel is de extra vleugel gevonden; Mohamed Hamdaoui (24) speelt het komende half jaar voor FC Twente. De linkerspits wordt gehuurd van De Graafschap.
Tja, ook dit is de nieuwe werkelijkheid; slaag je niet bij De Graafschap en kom je daar op de bank terecht, dan word je verhuurd aan een lager spelende club. Het is niet anders.

Batigoal

Well-known member
Ze zullen wel gedoeld hebben op Mario Engels van Roda JC, maar die is vooralsnog te duur voor Twente.

Jacco

Well-known member
Je hoort steeds verschillende namen.
Fred Friday komt nu ook vaak terug.

Vorig seizoen was ik blij dat hij bij de concurrent speelde, Sparta. Hij miste nogal wat kansen.
Aan de andere kant zou het ten opzichte van Boere en Oosterwijk zomaar een verbetering kunnen zijn.

Bovenaan