FC Twente nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso is selectie niet zoveel meer waard en het stadion is ook lastig te verkopen.

Batigoal

Well-known member
Ach ik begreep dat de gemeente al voor €15 miljoen moet bezuinigen. Of dat dan €40 of €50 miljoen wordt maakt dan ook niet meer uit.

Janssen

Well-known member
Kan die grootse achterban die 7 miljoen niet ff ophoesten? Maak even een Tikkie aan en klaar.

JMD

Well-known member
Ik ken niemand die graag in Enschede wil gaan wonen en de Grolsch Veste zal vast niet op een toplocatie zitten.

Zit wel vlak naast de spoorlijn en station. DUs misschien een kantorencomplex?
In zijn luchtfietsende tijd vond Joop Munsterman overigens dat station Enschede Drienerlo (dat naast het stadion ligt) in de toekomst het nieuwe centraal station van Enschede moest worden, het station zou dan deel uit maken van het stadion... Dat waren mooie luchtfietsende plannen.

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij logisch om het centrum van Enschede naar Grolsch Veste te verplaatsen.

Abubakari

Well-known member
Krijgen die bestuurders van Enschede ook nog op hun flikker dat ze deze situatie waarin 25 miljoen zomaar kan verdampen gecre?erd hebben? Is toch godgeklaagd, 25 miljoen over de balk in een bodemloze put gooien en aan de andere kant 15 miljoen moeten bezuinigen. Lijkt mij dat de verantwoordelijken hard aangepakt moeten worden.

JFK

Well-known member
Zit wel vlak naast de spoorlijn en station. DUs misschien een kantorencomplex?
In zijn luchtfietsende tijd vond Joop Munsterman overigens dat station Enschede Drienerlo (dat naast het stadion ligt) in de toekomst het nieuwe centraal station van Enschede moest worden, het station zou dan deel uit maken van het stadion... Dat waren mooie luchtfietsende plannen.
Hahaha wat een Pipo!
Ik kan hier echt van genieten.

De Groene Scout

Well-known member
Mensen, zelfs ik ben om. Als ik in de gemeenteraad zou zitten dan kreeg FC Twente van mij nu ook en hele dikke vette middelvinger.
Dit is net even iets te brutaal.

erka

Well-known member
Tijd voor Willem Wilmink:

Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.

Bovenaan