FC Twente Nieuws topic

De Groene Scout

Well-known member
Snap ook niet hoe het financieel allemaal kan. Er is 1 Tapia verkocht en daarvoor wel 3 huurlingen terug; El Azouzzi, Thesker en Zawada.
Als het middenveld dan gewoon het niveau haalt wat het kan halen heb je wel een groep die zich moeiteloos moet kunnen handhaven rond plek 12.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk. Nog maar weer een spits. En dan straks weer vervaasd zijn dat er weer lijken uit de kast komen.

Enkele meevallers? Elke meevaller zou in het afbetalen vd schuld moeten zitten.
 

gevegt

Well-known member
Bleef bij een beetje vage geruchten. Het loket gaat dicht. Ziyech blijft.
Op de valreep nog wel een huurling erbij.
De Poolse spits Zawada wordt gehuurd van Wolfsburg waar hij niet aan spelen toe kwam.
Beetje vreemde aanvulling nadat er vorige week ook al een extra spits werd aangetrokken.
Nu dus 4 'net-niet' spitsen in de selectie.

Een net-niet speler van Wolfsburg kan makkelijk in Nederland uitgroeien tot topscorer.
 

Batigoal

Well-known member
Ik kwam vandaag een bericht tegen dat doelman Daniel Fernandes opnieuw verhuurd is door FC Twente aan een club in de Verenigde Staten. Die man staat dus nog altijd onder contract bij de club.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik kwam vandaag een bericht tegen dat doelman Daniel Fernandes opnieuw verhuurd is door FC Twente aan een club in de Verenigde Staten. Die man staat dus nog altijd onder contract bij de club.
Haha, dat was destijds ook een 'foutje' van Jopie.
Die was nodig voor een half jaartje, maar tekende een contract voor 4,5 jaar. Einde van dit seizoen zit het erop. Laatste half jaartje dus ook verhuurd. Daar is Twente dus vanaf.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, dat was destijds ook een 'foutje' van Jopie.
Die was nodig voor een half jaartje, maar tekende een contract voor 4,5 jaar. Einde van dit seizoen zit het erop. Laatste half jaartje dus ook verhuurd. Daar is Twente dus vanaf.

Hij was geloof ik best een dure jongen en ik geloof niet dat clubs van het 3e niveau in Amerika zijn volledige salaris overnemen. Daar zal Twente zelf de nodige kosten aan hebben gehad.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als echte clubman kun je dat je club niet aandoen....


En wat dacht je van de sociale druk.
 

Jozsef

New member
Zou voor Twente wel de redding zijn. In Europa betalen ze max tien.
Al geloof ik niet zo in dat bod. Wat is de bron eigenlijk?
 

de waan

Well-known member
Maar waarom zouden ze 35 miljoen betalen. Zoveel kan het toch nooit kosten om zijn contract af te kopen?

Dan krijgt FC Twente er weer problemen mee omdat ze een onverschuldigde betaling hebben ontvangen.

EDIT: Ah, bron is een Marokkaanse voetbalsite. Uiteraard gewillig geknipt en geplakt door Voetbalprimeur. Next.
 
Bovenaan