Je zou ze een degradatie gunnen. Wat een waanzin.
Die ellende hebben we grotendeels aan onze eigen wanbeleid te maken natuurlijk. Wellicht dat Twente zelfs een deur voor ons opende naar de opwaartse spiraal door bijvoorbeeld Fer op te halen.
Maar hoe groot het wanbeleid bij Feyenoord ook was. Twente topt dat en met gemak. Mijn god, hoe ellendig kun je een club nalaten zeg. Met zoveel wanbeleid gun je ze inderdaad een degradatie.
Voor degene die de FC Twente puinhopen nog niet beu is:
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twe...n-investeerder-doyen-ligt-op-straat-1.5472941
Waar we eerst dachten dat Doyen ook volledig deelt in de verliezen, blijkt FC Twente gewoon bepaalde minimum opbrengsten te hebben gegarandeerd en staan er boetes op het niet tijdig verkopen van spelers. Als Joop Munsterman mag je je toch wel schamen dat daar je handtekening onder staat? Waarom voor vijf miljoen een wurgcontract aangaan?
Nee, maar Schreuder moest oprotten!
Dat contract van Schreuder was ook zo'n waanzin.
Maar wat ik gewoon niet begrijp is dat er blijkbaar niemand daar in Tukkerland boos is op Munsterman.
Maar er was wel een volksopstand voor wat Schreuder aangaat.
Wat ik wel vreemd vind is dat niemand valt over het beleid van Ted van Leeuwen. Die heeft me een partij bagger binnengehaald deze zomer (Katsikas, Uvini, Ede, Agyepong, Olaitan). Allemaal spelers die er geen reet van kunnen en bovendien helemaal niks hebben met Twente. In plaats daarvan hadden ze ook gewoon spelers kunnen halen van clubs uit het rechterrijtje van de Eredivisie en de Eerste Divisie, waarvan je vooraf wel zo'n beetje weet wat ze kunnen.
En wie is Roberto Branco Martins dan wel?