FC Twente Nieuws topic

Maasveld

Well-known member
Bij externe investeerders zal het ongetwijfeld anders liggen. Ik geloof dat het Musa-geld ook niet volledig naar VVV gaat.
 

JMD

Well-known member
Waarom blijft PSV eigenlijk zo op van Ginkel zitten, terwijl je gewoon niet weet welke plannen Chelsea met hem heeft en of hij dus uberhaubt beschikbaar komt? Dan zou ik toch voor Ziyech gaan.

Waarom PSV dat wil weet ik niet, maar ik als PSV-supporter vermoed dat dat is omdat 1) hij erg goed beviel in die 6 maanden (scoorde veel, was gewoon goed) en 2) Van Ginkel ook wil en men vermoedt dat Chelsea uiteindelijk ook wel wil.

En bij Ziyech moet je natuurlijk (net als bij elke nieuweling) maar afwachten of hij het ook bij PSV goed gaat doen. Zie Maher.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verkoop die Ziyech nu eens! Levert ons een dikke miljoen op (tenminste) dus hup hup.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ja hoorde het net van Jan van Halst. Denk dat het een beetje bluf-poker is om de prijs weer een beetje op te drijven.
Hij kan ook blijven geeft Jan aan. Ook dat is volgens mij niet handig.

Met Eghan moet ook nog gesproken worden, die is er ook weer na zijn verhuurperiode en moeten ze ook nog slijten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hopelijk komt er snel een buitenlandse club en gaat Twente overstag. Want ik ben er bang voor dat hij toch opeens naar Ajax of PSV gaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk komt er snel een buitenlandse club en gaat Twente overstag. Want ik ben er bang voor dat hij toch opeens naar Ajax of PSV gaat.

Ik hoop dat er een Vriend van Feyenoord zo gek is om een transfersom op te hoesten. De analyse van Taco van der Velde was spot on wat betreft Kuyt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Per 1 oktober zal Gerard van der Belt FC Twente verlaten. Vanuit de actie 'schoon schip' was hij al geen directeur meer, maar slechts adviseur van het bestuur, maar nu komt daar dus ook een einde aan.
 
?

?uti

Guest
Ik hoop dat er een Vriend van Feyenoord zo gek is om een transfersom op te hoesten.

Gewoon verrekenen met misgelopen inkomsten geleden dankzij het frauduleuze beleid van FC Twente. Dan heb je Ziyech en krijg je er ook nog 2 miljoen bij van Twente.
 
?

?uti

Guest
Ik las het gisteren. Wat maken die lui zich belachelijk. Bovendien: alsof zij dat kunnen bepalen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik moet er ook altijd wel even om lachen. De supporter die op de verkeerde stoel plaats neemt.

Voor de vele anti-Twente-fans: Ziyech en Mokotjo zijn beide ziek. Twente dus morgen zonder middenveld tegen Excelsior.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

In De Kuip hoeft men overigens niet te rekenen op een hatelijke actie richting FC Twente. Ik las van de week dat de grote doeken van Feyenoord gemaakt door supporters verplicht van de Feyenoord leiding aan de tegenstander moet worden voorgelegd of ze het niet als te kwetsend worden ervaren. Zo zijn de laatste jaren door FC Twente al een hobbelpaard met Duitse vlag en een kaart van Nederland met Enschede in Duitsland afgekeurd door FC Twente. Schijnt overigens ook zo'n beetje de enige club te zijn die doeken van Feyenoord afkeurt.
 
Bovenaan