FC Groningen - Feyenoord

FC Groningen - Feyenoord

  • Nee, Groningen wint opnieuw

    Stemmen: 4 57,1%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 28,6%
  • Ja, winst voor Feyenoord

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

PES5

Administrator
Forumleiding
Schei toch uit Hoek. Je kunt ook gewoon eens toegeven dat je gematst bent. Moest eens andersom zijn. Wees dan ook een kerel. Net als Reza, huilie huilie als het andersom is en nu geen woord over dat geval. Neemt niet weg dat ie verder wel gelijk heeft over de instelling, al was Groningen voor rust ook yewoon goed.
 

inhethoekje

Active member
Schei toch uit Hoek. Je kunt ook gewoon eens toegeven dat je gematst bent. Moest eens andersom zijn. Wees dan ook een kerel. Net als Reza, huilie huilie als het andersom is en nu geen woord over dat geval. Neemt niet weg dat ie verder wel gelijk heeft over de instelling, al was Groningen voor rust ook yewoon goed.

We zijn gematst,wat jij wilt.

(Foppemodus) ''En dan zie ik die handsbal en dan doet me dat wat''. (slokbiernemend).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan wel graag onder het genot van een grote pils, want ik wil die tongval niet missen :duim:
 

Miramar

Well-known member
Ze kwamen goed uit de kleedkamer, na de 1-1 had ik juist het idee dat het ging gebeuren, tot Jan Arie er anders over dacht.
Die irritante balletjes met buitenkant voet die in de voeten van Groningen spelers werden geplaatst. Ik heb er 37 geteld. Vilhena en Toornstra de meeste. Zo onge?nteresseerd....bah. Dat er in de Winterstop een paar oprotten.
 

inhethoekje

Active member
Toornstra is inderdaad wel over, die moet je echt pas opstellen als er niemand anders meer op het middenveld kan spelen.
Begon aardig bij ons maar nu is wel duidelijk dat hij het nivo net niet aan kan tikken, is niet erg, gewoon weer lekker gaan ballen in Utreg of Den Haag.
 

erka

Well-known member
Kan wel leven met 1-1. Voor rust was Groningen beter, na rust gelijk tot aan de rode kaart. Met 10 man ging Feyenoord eindelijk voetballen en dan zie je gelijk dat Feyenoord veel beter is in principe. Maar toch goed geknokt van Groningen met de intentie om te scoren, is dit seizoen vaak anders geweest met vele laffe potjes. Dus wel positief over de wedstrijd op zich.

Dit keer minder positief over de scheids. Heb al tijden weinig commentaar gehad op scheidsrechters maar dit keer wel. Feyenoord werd aardig geholpen. Niet alleen bij de penaltysituatie maar ook bij diverse gele kaartensituaties en al helemaal bij de grensrechter aan de Feyenoordkant in de 2e helft. Die man moet gewoon stekeblind zijn. Ik zit daar bovenop en hij had het echt elke keer mis.
 

Miramar

Well-known member
Heb je de hele week lekker rust terwijl je tegenstander Europees speelt en dan ga je ipv afwerken op doel lekker naar de kapper. Vilhena had lauwe sneeuw in zijn haar laten spuiten terwijl de kapper van Bilal de helft was vergeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet verloren en we hebben de titel weer in eigen hand. Normaal gesproken zou PSV dit weekend de grote winnaar zijn die zou profiteren van de standaard nederlagen van Ajax en Feyenoord. Zij hebben niet gewonnen en wij niet verloren.
 

Shayman

New member
Niet verloren en we hebben de titel weer in eigen hand. Normaal gesproken zou PSV dit weekend de grote winnaar zijn die zou profiteren van de standaard nederlagen van Ajax en Feyenoord. Zij hebben niet gewonnen en wij niet verloren.

Je valt beetje in herhaling dus ik heb het even nagekeken; dit was de 4e keer op rij dat je niet hebt verloren in Groningen dus beetje manipulerende reactie misschien?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met Max eens. Was een typische wedstrijd die Feyenoord normaal verliest. Groningen in vorm, concurrenten verloren. Dan weet je het wel. Dus met 1-1 was ik vooraf al niet ontevreden geweest. En ook niet na de eerste helft. En ook niet nadat we met tien man kwamen te staan. Wel na die misser van Vilhena. Maar goed, alles bij elkaar is het een aardig weekend voor ons. Puntje ingelopen op Ajax en PSV achter ons gehouden. Nu nog door in de beker en winnen van NEC en we kunnen met een positief gevoel de winterstop in.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb soms het gevoel dat ik naar een persconferentie van de PVDA kijk na afloop van weer een desastreus verlopen verkiezing.
 

Fabian

Active member
Het is wel treurig met die Nelom. Leek bang voor de bal. Speel je je wedstrijden voor Feyenoord en dan schrik je van een voorzet. Stel je voor dat het auw doet.
 

gevegt

Well-known member
Je valt beetje in herhaling dus ik heb het even nagekeken; dit was de 4e keer op rij dat je niet hebt verloren in Groningen dus beetje manipulerende reactie misschien?
Eerder zichzelf moed inpraten.
Feyenoord heeft met veel geluk een punt gehaald. Dat gaat vanzelf een aantal keer fout.
Feyenoord is dan ook geen concurrent voor de titel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je valt beetje in herhaling dus ik heb het even nagekeken; dit was de 4e keer op rij dat je niet hebt verloren in Groningen dus beetje manipulerende reactie misschien?

Krijg je met al die dubbele topics. In het andere topic reageerde ik op Satyr en hier reageer ik op Feyenoord haar situatie.

Ik heb soms het gevoel dat ik naar een persconferentie van de PVDA kijk na afloop van weer een desastreus verlopen verkiezing.

Nou kom maar door met de voorbeelden.
 
Bovenaan