FC Groningen - Feyenoord

FC Groningen - Feyenoord

  • Nee, Groningen wint opnieuw

    Stemmen: 4 57,1%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 2 28,6%
  • Ja, winst voor Feyenoord

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

PES5

Administrator
Forumleiding
Nelom wat heb je daar geluk. Excelsior krijgt een strafschop voor een handsbal terwijl Otigba glijdt en dan is dit niks?
Daar mag Zuti zich genaaid voelen.
 

inhethoekje

Active member
Man man man, wie legt de Labrador een keer uit dat hij niet kan schieten , sterker nog, dat hij niet mag schieten?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als dit 1-1 blijft heeft Groningen te weinig gekregen en Feyenoord te veel. Wederom een scheidsrechter die bepalend is. Kom nu eens met die videoref.
 

Miramar

Well-known member
Weer niet geprofiteerd. Sukkels. Gio weet ze niet te motiveren en dat is hem aan te rekenen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel een prachtig gevecht trouwens voor de neutrale kijker.

@hoekje: Natuurlijk was die handsbal van Nelom een strafschop. Of hoort dat ook bij mannelijk voetbal?
 

Reza

Member
Het is toch opvallend dat ze met tien man meer energie leggen dat in de eerste helft met elf man. Vermeer, Van Beek en Kongolo speelden ijzersterk. Ze gaven verder geen kans meer weg.
 

inhethoekje

Active member
@hoekje: Natuurlijk was die handsbal van Nelom een strafschop. Of hoort dat ook bij mannelijk voetbal?

Ik ben blij dat de videoref er nog niet is, anders heb je steeds van die zeikerds als jij die bij elke beweging in de 16 schreeuwen om de videoref.
Denk jij maar dat het een pingel was, kan me echt niet schelen.
 

inhethoekje

Active member
Het is toch opvallend dat ze met tien man meer energie leggen dat in de eerste helft met elf man. Vermeer, Van Beek en Kongolo speelden ijzersterk. Ze gaven verder geen kans meer weg.

Is ook logisch, met 10 man moet je meer lopen dus lijkt het ook gelijk dat je er meer energie in legt.
Jammer van de rode kaart want na de 1-1 had ik echt het idee dat we hem gingen winnen.
 
Bovenaan