FC Groningen - Ajax

FC Groningen - Ajax

  • FC Groningen

    Stemmen: 2 50,0%
  • Ajax

    Stemmen: 2 50,0%
  • Geen van beiden; gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ja en? dat worden ze toch ook?
Dat geneuzel is exact hetzelfde geneuzel als wat ik doe.

Vorige week nog in het Ajax-Feyenoordtopic meerdere keren gepost door Ajaxsupporters dat als Ajax niet zou winnen 'PSV al kampioen is'. Dat moet ik eens posten, dat als PSV vanmiddag niet wint bij NEC dat Ajax al kampioen is, dan krijg ik de wind van voren.

Beide kanten maken zich er dus schuldig aan. Zowel Ajax als PSV is gewoon niet constant genoeg om nu al te zeggen dat 1 van de 2 kansloos is of zeker kampioen wordt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Groningen speelt gewoon leuk voetbal. Knappe combinaties en sterk in de duels.
 

Eef de Kip

Well-known member
D

Beide kanten maken zich er dus schuldig aan. Zowel Ajax als PSV is gewoon niet constant genoeg om nu al te zeggen dat 1 van de 2 kansloos is of zeker kampioen wordt.

Doe niet zo overdreven joh, je hebt zelf toch ook wel door dat je wel erg pessimistisch bent als het om PSV gaat? dat heeft niets meer met realistisch kijken te maken. Verder ben ik oprecht van mening dat PSV contanter is dan Ajax en voor mij met een punt voorsprong, een thuiswedstrijd tegen Ajax in het verschiet en ons erg magere spel de grote favoriet is en nee, het duurt nog 10 wedstrijden enzenz maar toch.

Hoe dan ook, Hup Ajax!
 

JMD

Well-known member
Doe niet zo overdreven joh, je hebt zelf toch ook wel door dat je wel erg pessimistisch bent als het om PSV gaat? dat heeft niets meer met realistisch kijken te maken. Verder ben ik oprecht van mening dat PSV contanter is dan Ajax en voor mij met een punt voorsprong, een thuiswedstrijd tegen Ajax in het verschiet en ons erg magere spel de grote favoriet is en nee, het duurt nog 10 wedstrijden enzenz maar toch.

Dat onderstreept ontken ik toch ook nergens? Ik ken mijn eigen zwaktes heus wel.

En dat PSV de favoriet is momenteel ga ik ook niet ontkennen, maar om dan direct zo ongeveer de schaal al onze kant op te sturen is ook wat overdreven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou, stuur die schaal dan maar richting Alkmaar. Stelletje calimero's.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke wedstrijd en dat is ook vaak genoeg anders met Ajax dit seizoen, maar het zou me niets verbazen als we hier 0 punten aan overhouden. Groningen speelt niet verkeerd vind ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Groningen is beter. Toch zijn er nog weinig echt grote kansen geweest.
 
Bovenaan