FC Dordrecht

Max

Administrator
Forumleiding
Ik doel met name op die Brazilianen. Verder is het voor Boogers zijn doen een saaie transferperiode. Weten we direct de reden van vertrek: verveling.
 

Unregistere

Well-known member
Ik houd het meer op interne strubbelingen. Schijnt achter de schermen al een tijdje niet echt te boteren, gedoe rond Bradley de Nooijer was daar ook een voorbeeld van.
 

Unregistere

Well-known member
Mocht er nog enige twijfel bestaan over strubbelingen tussen Boogers en het bestuur, dan wordt die nu wel weggenomen door de aankondiging van Duco Bolte om per direct te stoppen als teammanager. Een rol die de zwager van Boogers al sinds 2001 vervulde. Zat dus inderdaad allemaal niet zo lekker achter de schermen.
 

Unregistere

Well-known member
Is niet voor heel het seizoen uiteraard. Ze keepen nu allebei twee competitiewedstrijden en daarna wijst De Nooijer de vaste man aan. Een constructie die hij heeft afgekeken van het amateurvoetbal, waar dit wel vaker gebeurt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Is niet voor heel het seizoen uiteraard. Ze keepen nu allebei twee competitiewedstrijden en daarna wijst De Nooijer de vaste man aan. Een constructie die hij heeft afgekeken van het amateurvoetbal, waar dit wel vaker gebeurt.

Volgens de TCTubantia is De Nooijer het in principe wel langer van plan.
Is geen goede constructie overigens. Spelers wennen zo niet aan de manier van sturen en optreden en leiding geven van de doelman.

HSC'21 heeft dit een jaar of 10 geleden ook eens een half seizoen gedaan. De uiteindelijke afvaller vertrok ook direct na de definitieve keuze.
 

Unregistere

Well-known member
Volgens de TCTubantia is De Nooijer het in principe wel langer van plan.
Is geen goede constructie overigens. Spelers wennen zo niet aan de manier van sturen en optreden en leiding geven van de doelman.

HSC'21 heeft dit een jaar of 10 geleden ook eens een half seizoen gedaan. De uiteindelijke afvaller vertrok ook direct na de definitieve keuze.

Okee, zoals ik het van de Dordt-watcher van de krant begreep zou het voor vier duels zijn. Maar was even vluchtig, dus misschien heb ik hem niet helemaal goed gehoord dan hoor.

Als De Nooijer dit heel het seizoen gaat doen, is hij een nog slechtere trainer dan veel mensen al denken...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uit het stuk van het AD maak ik op dat het voor heel het seizoen is, tenzij vorm, blessures etc.
 

Unregistere

Well-known member
Sai van Wermeskerken alsnog weg. Vertrekt naar Cambuur. Antonio Stankov, de grijze Macedoni?r, komt hem vervangen aan de Krommedijk. De 26-jarige verdediger komt transfervrij over en speelde vorig seizoen voor Achilles '29.
 

Unregistere

Well-known member
Cendrino Misidjan is aangetrokken als linksback. Speelde vorig seizoen voor De Treffers en VVV-Venlo. 28 jaar. Zal wel voor de basis komen, exit De Nooijer junior dan waarschijnlijk.
 

Unregistere

Well-known member
Bovenaan