Fantasie elftallen

De Wolf

Well-known member
Ik zal het een en ander ook wel toelichten.

Eddy PG was natuurlijk een van de beste keepers die we ooit hebben gehad

Verdedigers die de overstap hebben gemaakt zijn er weinig. Wel wat jeugdspelers zoals Esajas. Ik wil wel even Theo van Duivenbode eruit halen. De man die de Europacup verloor, de overstap maakte en bij de rivaal dat ding wel won.

Koeman en Van Geel heb ik gekozen omdat ze als trainer en TD ook de overstap hebben gemaakt.
Scholten heb ik erin gezet omdat hij een tussendoortje bij Feyenoord heeft gehad.

Cruijff verdiend natuurlijk een eervolle vermelding, dat hoef ik niet meer uit te leggen. Wim Janssen alias mr Feyenoord kan ik ook moeilijk passeren voor wat volgens heb een grote fout in zijn leven was.
Groot en Geels waren natuurlijk doelpuntenmachine's maar die zet je op nummer 9 waar Cruijff staat. Tscheu la Ling had ik daar kunnen neerzetten maar zo lang avontuur bij Feyenoord had hij niet. Ik heb daarom gekozen voor Witschge. Doorgebroken bij Ajax, maar goed geworden bij Feyenoord. Ik had er ook Leonardo kunnen neerzetten vanwege de gevoeligheid, maar dat had ik al met beide andere spitsen.

Bovenaan