Plop!Ik zie dat je er al weer een beetje bovenop bent. Dat doet me goed.
Plop!![]()
En nu weer bevestigd??Mijn afspraak met de lokale Aston Martin dealer heb ik net afgezegd.
Hij belde me direct na de kwalificatie.En nu weer bevestigd??![]()
Het werd donker in Sao PAulo...
Of hij is gewoon niet zo slecht als men denkt... Of juist iemand die extreem goed is in dit soort omstandigheden en niet in gewoon droog weer.En toch.., je kan vinden van Stroll wat je wil, maar zodra omstandigheden veranderlijk zijn dan staat hij er vaak. Gouden pik ofzo om er in dat soort momenten te zijn. Als je dat dan vergelijkt met een Hulkenberg ofzo.
Je hebt gelijk idd, eerder op Caesar Palace parkeerplaats, maar daar wil geloof ik niemand in de F1 aan herinnerd worden, was een dramatische baanNiet de eerste in Las Vegas, wel op een nieuwe baan.
Heeft JMD gelijk?Je hebt gelijk idd, eerder op Caesar Palace parkeerplaats, maar daar wil geloof ik niemand in de F1 aan herinnerd worden, was een dramatische baan
dat zeker. Klotebaantjes kunnen ook mooie winnaars opleveren. Zo werd bv de GP Pacific op het dramatische Aida-circuit 2x gewonnen door Schumacher, ook geen koekenbakker. Of de enige race op Donington door Senna.Maar wel met twee mooie winnaars!![]()