F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Nu op medium, ben benieuwd of je dat tot het eind redt…

Je bent zelf ongunstig voor Max, rare snuiter die je er bent. PSV heeft weer eens een goeie zondag en ik zie al de hele dag jouw irritante naam op dit forum verschijnen.
Voor mij dus een lastige keus, als psv het goed doet hebben we ook ineens veel te maken met gevegt… wat kies ik? :)
 

gevegt

Well-known member
Je bent zelf ongunstig voor Max, rare snuiter die je er bent. PSV heeft weer eens een goeie zondag en ik zie al de hele dag jouw irritante naam op dit forum verschijnen.
Ik zie dat je er al weer een beetje bovenop bent. Dat doet me goed.
Plop! (y)
 

JMD

Well-known member
Inderdaad. En dan te bedenken dat het op beeld nooit zo donker lijkt als het in het echt is...
 

Ska P 187

Well-known member
En toch.., je kan vinden van Stroll wat je wil, maar zodra omstandigheden veranderlijk zijn dan staat hij er vaak. Gouden pik ofzo om er in dat soort momenten te zijn. Als je dat dan vergelijkt met een Hulkenberg ofzo.
 

JMD

Well-known member
En toch.., je kan vinden van Stroll wat je wil, maar zodra omstandigheden veranderlijk zijn dan staat hij er vaak. Gouden pik ofzo om er in dat soort momenten te zijn. Als je dat dan vergelijkt met een Hulkenberg ofzo.
Of hij is gewoon niet zo slecht als men denkt... Of juist iemand die extreem goed is in dit soort omstandigheden en niet in gewoon droog weer.

Was ook zo in de GP van Turkije in het coronajaar. Was extreem moeilijke omstandigheden in kwalificatie, voor de start zei iedereen 'hier gaan de beste rijders boven komen'... Toen STroll pole had getraind hoorde je dat niet meer...
 

JMD

Well-known member
Lekker dan Ocon... Hij kan de schuld wel geven maar aan Alonso, maar de Spanjaard doet niet veel fout (oke, had iets verder naar buiten gekund maar Ocon kon er makkelijk langs...)

Stroll daardoor niet in staat SQ1 te ontsnappen, maar gezien waar Alonso staat gaat de Aston Martin in deze omstandigheden niet goed...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ocon had een klein momentje van overstuur en Alonso zat niet helemaal naar buiten.
 

JMD

Well-known member
Dit weekend de eerste GP van Las Vegas, de race is zaterdagavond laat lokale tijd in Las Vegas (22.00), zodat het 07.00 is bij ons op de vroege zondagmorgen. Men verwacht temperaturen rond de 10 graden... Dat gaat grote gevolgen hebben voor banden e.d..
 
Bovenaan