F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member

JMD

Well-known member
Ik las idd ook al de geruchten van de week. De FIA schijnt een fout gemaakt te hebben met de lengte van de pitstraat. En aangezien je snelheid berekent door afstand gedeeld door tijd heeft dat direct invloed.
Verklaart ook tevens de enorme hoeveelheid straffen voor speeding in pitlane.
 

JMD

Well-known member
Hamilton op weg naar een zege. Leuk!

Nick de Vries wint Le mans, de eerste Nederlander sinds 1988 die dat doet. Ook toen begon Nederland later die avond aan een groot voetbaltoernooi…
 

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij gaan ze steeds meer naar de circuits toen omdat die aangepaste rondjes die ze nu doen niet meer kunnen bij de nieuwste Gen4 auto, daar is deze gewoon te snel voor geworden dus ik vind het ook wel gaaf om te zien hoe deze nieuwe auto zich gaat verhouden op de echte circuits.

Zat afgelopen week even te kijken naar de specs maar deze auto komt echt behoorlijk in de buurt van de F1 auto en de verwachting is dat de volgende generatie E auto's over de F1 heen gaat maar goed, ook in de F1 zijn er nu weer geluiden om terug te gaan naar de V8 dus daar zal ook wel weer een verbetering aan komen.
 
Bovenaan