Verstappen met een crash in de laatste bocht van de kwalificatie. Antonelli gaat van zijn gas af en geeft de ronde op. Russell rijdt wel de snelste tijd, met 2/10 zelfs tov Hamilton, en de brit geeft aan dat hij echt van zijn gas af is gegaan. Maar goed, het was dubbel geel, dus die tijd zal worden afgenomen…
Misschien maar ook wat meer straf voor Russell dan, doorrijden bij dubbel geel is een no go…