Een motorwissel lijkt mij niet verstandig als het droog blijft.Vorig seizoen startte Verstappen ook van zo ongeveer achteraan, maar dat was nav een straf vanwege een motorwissel...
Als ik Verstappen was zou ik nu ook zo'n wissel doen, 16e of 20e starten (of desnoods vanuit de pitstraat omdat deze setup dus helemaal niet werkt) maakt ook niet veel uit.
16e of 20e maakt ook weer niet zoveel uit.Een motorwissel lijkt mij niet verstandig als het droog blijft.
Met een nieuwe motor is hij met deze wegligging waarschijnlijk nog steeds niet sneller dan de top 6.16e of 20e maakt ook weer niet zoveel uit.
En als je er misschien nog 1 nodig gaat hebben kan je hem beter nu pakken dan na een goede kwalificatie in Las Vegas, Qatar pf Abu Dhabi.
In 2021 (het spannende jaar tussen Verstappen en Hamilton) nam Hamilton in Brazilië een motorwissel, zette die zo ongeveer vol open en dat hielp de Brit toen flink.
Maar dan weet hij wel zeker dat hij qua motoren ed wel goed zit tm einde seizoen en niet dat hij in de komende 3 GP's nog een motorwissel moet doen.Met een nieuwe motor is hij met deze wegligging waarschijnlijk nog steeds niet sneller dan de top 6.
Dat kan allemaal wel, maar dan moet er wel een paar keer een SC komen en dan nog haalt hij normaal gesproken maar weinig punten.Maar dan weet hij wel zeker dat hij qua motoren ed wel goed zit tm einde seizoen en niet dat hij in de komende 3 GP's nog een motorwissel moet doen.
(ik heb overigens geen idee hoe de stand van zaken is qua motoren, als het goed zit qua motoren heeft het niet ehct nu natuurlijk. Overigens, als ze de setup toch weer willen veranderen (wat me geen onverdeelde luxe lijkt gezien hoe slecht Verstappen in Q1 was in vergelijking met de sprintrace) moeten ze sowieso uit de pits starten)