F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Verstappen pole
Norris P7
Piastri P9

Norris kan dus weer niet met de druk omgaan, hij moet nu P1 scoren om voordeel te gebruiken van het feit dat Piastri crasht, en staat dan 7e.

Sainz 2e, Lawson 3e, Antonelli 4e, Russell 5e, Tsunoda 6e

Verstappen kan hem morgen gewoon winnen..

JMD

Well-known member
Wat een idiote fout...

Tot nu toe was Piastri foutloos, het was Norris die de fouten maakte, maar dit weekend is het Piastri die fout op fout stapelt, nu bij start auto in anti-stall.

JMD

Well-known member
Ocon na 1 ronde gewisseld naar medium (achter de SC) en een ronde later wisselen naar hard. Verplichte bandenwissels gedaan, die gaat de race uitrijden. Ben benieuwd wat hem dat gaat brengen

JMD

Well-known member
Norris gaat dus maar 6 punten inlopen als het zo doorgaat.

Ben benieuwd wat Verstappen in Singapore kan over 2 weken, waar hij nog nooit pole haalde (net als Las Vegas). In de tijd dat Mercedes ijzersterk was, was Singapore de race waar RB kon aanhaken, sinds 2022 kan juist RB daar geen potten breken (enige race in 2023 die ze niet wonnen). Als Verstappen ook daar het goed doet kan je wel zeggen dat ze toch iets hebben gevonden waardoor ze weer meestrijden om zeges.

En als Verstappen dat blijft doen moet McLaren echt weer de vorm terug gaan brengen anders kan Verstappen heel misschien toch nog meedoen om de titel.

JMD

Well-known member
Martin Garrix gaat zo zijn landgenoot als winnaar afvlaggen...
Sainz weer op podium, leuk voor hem (en Williams)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het vooral opvallend dat 'iedereen' de naam van Max noemt in de titelrace en niemand die van Norris.

JMD

Well-known member
Ik vind het vooral opvallend dat 'iedereen' de naam van Max noemt in de titelrace en niemand die van Norris.
Ja dat valt me in veel opmerkingen idd ook op alhoewel velen het ook over McLaren hebben, niet specifiek piastri.
Norris kan het overigens alleen maar worden als piastri veel pech heeft en/of McLaren hem opzichtig helpt

JMD

Well-known member
Barcelona gaat vanaf 2027 alterneren met spa. In 2026 nog beide gps, dan in 2027 spa, 2028 Barcelona enz tm 2031

Bovenaan