F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Zandvoort lijkt overigens de goede beslissing te hebben genomen te stoppen met de GP vanaf 2026, ze krijgen het voor het 2e jaar op rij niet uitverkocht. Was het vorig jaar vooral de vrijdag die niet vol zat, dit jaar zijn er een paar dagen voor de GP ook nog tickets voor zat en zon te krijgen.

Ik ging toch eens kijken voor zondag (want dan zou ik kunnen en Zandvoort is bij mij spreekwoordelijk om de hoek), alleen nog maar kaarten voor overdekte tribunes, maar die beginnen bij 300 euro... Doei...
Duinkaarten zijn vrijdag al 60 euro...

Maasveld

Well-known member
Zandvoort lijkt overigens de goede beslissing te hebben genomen te stoppen met de GP vanaf 2026, ze krijgen het voor het 2e jaar op rij niet uitverkocht. Was het vorig jaar vooral de vrijdag die niet vol zat, dit jaar zijn er een paar dagen voor de GP ook nog tickets voor zat en zon te krijgen.

Ik ging toch eens kijken voor zondag (want dan zou ik kunnen en Zandvoort is bij mij spreekwoordelijk om de hoek), alleen nog maar kaarten voor overdekte tribunes, maar die beginnen bij 300 euro... Doei...
Duinkaarten zijn vrijdag al 60 euro...
Tja, de grote God gaat ook wat minder lekker dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Tja, de grote God gaat ook wat minder lekker dit jaar.
Ook dat ja. 80% van de NL F1-fans is Max-fan, niet F1-fan.

Als je 20 jaar terug zei dat je F1 keek, dat je midden in de nacht je bed uit ging voor GP's in Australië enz, dan werd je voor gek verklaard. En veel van die types zijn nu ineens Maxfan. Die vonden ineens darten ook leuk eind jaren 90 omdat Van Barneveld de Embassy 2x won. Ze zoeken het feestje, niet de sport. (niks mis mee overigens (wel af en toe zeer irritant) maar als organisatie kan je daar natuurlijk niet op bouwen/vertrouwen)

JMD

Well-known member

Idiote baan... Vanaf 2028 (2027) naw de plek voor de GP van Saudi Arabië. Wordt het langste circuit van de kalender, langer dan Spa, en ook 1 van de snelste zo te zien. In Spa rijden de coureurs 44 rondjes, dat gaan er dan hier best wat minder worden denk ik...

gevegt

Well-known member
In de herhaling zit ik naar het race cafe te kijken van Ziggo sport.
Het item met Jan Lammers en met de legendarische JPS Lotus ontroert me.

JMD

Well-known member
Norris valt uit met motorpech…
Verstappen nu tweede

Klote ook voor Antonelli, die met zijn vijftien sec straf nu heel ver gaat wegvallen

gevegt

Well-known member

Bovenaan