F1 moet je altijd kijken, er kan altijd wat gebeuren, en al helemaal als het op circuits zoals Brazilië is. Regen ligt hier altijd op de loer (alhoewel het deze keer wel heel extreem was). Is ook wel de laatste race met regen dit jaar, want in Las Vegas, Qatar en Abu Dhabi is geen regen te verwachten.En ik wilde niet eens gaan kijken.... Gelukkig moest ik even naar mn vader en die had de race opstaan
Ja. Na Las Vegas zijn er nog 60 punten te verdienen (2x 26 + 8 (sprintrace in Qatar)).Dus hij mag zelfs nog 2 punten verliezen, want bij gelijke stand telt het aantal zeges, Verstappen heeft er 7 en Norris 3, dus Verstappen heeft sowieso meer zeges dan de Brit.Als Max dus voor Norris eindigt in Las Vegas is hij al kampioen toch?
Volgens doelde Norris op de crash waardoor er een rode vlag kwam en Max een gratis pitstop kreeg met de plaatsen winst die hij daardoor boekte. Dat was ook gewoon puur geluk.Volgens Norris was Verstappen's zege 'pure luck'. Misschien moet Norris eens naar een psycholoog want die heeft vandaag toch echt laten zien dat hij onder druk compleet de mist in gaat. De afgelopen maanden kon hij zonder druk rijden, want niemand verwachtte nog een echte strijd voor de titel, maar nu deze week met de gridstraf van Verstappen en dan nog het mazzeltje in Q2 dat Verstappen er net buiten valt (terwijl hij er zelf bijna net buiten viel in Q1) lag de druk volledig bij hem en daar bleek hij toch niet mee om te kunnen gaan. Teveel fouten, beetje pech met de rode vlag en zijn net gemaakte pitstop, maar daarna ook weer foutjes.
Sorry, maar ik zie geen potentiële wereldkampioen in hem, dan eerder Leclerc (als die eens constant wordt) of Russell.
En de rookies lieten vandaag zien dat ze nog veel moeten leren, ook zij maakten veel fouten.
Deze slaan we voor de zekerheid even op…
Norris alle resterende wedstrijden winnen? Echt no way dat dit gaat gebeuren. Dan ga ik met een Cambuur avatar rondlopen hier.
Hij zei ook gewoon dat Max ze op een ronde had gezet als ie vooraan was gestart.Volgens doelde Norris op de crash waardoor er een rode vlag kwam en Max een gratis pitstop kreeg met de plaatsen winst die hij daardoor boekte. Dat was ook gewoon puur geluk.
Lawson reed wel weer goed en helemaal voor een rookie.
Jep, die was nog het beste van de rookies, maar ook hij wel met foutjes.Lawson reed wel weer goed en helemaal voor een rookie.
Beide kunnen waar zijn.Hij zei ook gewoon dat Max ze op een ronde had gezet als ie vooraan was gestart.
Ik had op dat moment meer het idee dat Verstappen even voor veiligheid ging en koos voor p2 en voor op norris dan teveel risico nemen en in de hekken eindigen. Het was toen nog dertig ronden ofzo, tijd zat om nog van alles te proberen. En in zulke regen heb je op kop gewoon een mega voordeel, je hebt geen spray…Beide kunnen waar zijn.
Tijdens de zware regen kon Max Ocon niet bijhouden. Ook wel opvallend.
Als Norris voor Max had gestaan wel 😬Eindelijk weer is een race waarin wat gebeurt en je blijft kijken. En deze viel de goede kant op en maakte Max de juiste beslissingen. Ik verwachte eigenlijk dat ze op een gegeven moment zouden gaan stoppen na ingrijpen FIA.
Hij vertelde het zelf aan Ocon.Ik had op dat moment meer het idee dat Verstappen even voor veiligheid ging en koos voor p2 en voor op norris dan teveel risico nemen en in de hekken eindigen. Het was toen nog dertig ronden ofzo, tijd zat om nog van alles te proberen. En in zulke regen heb je op kop gewoon een mega voordeel, je hebt geen spray…