F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Maar rood had niks te maken met de regen toch? Ging toch om de crash van Colapinto?
Rood komt idd door de crash, maar die crash komt door die idiote hoeveelheid regen...

Apart, de top op inters, maar bij een rollende start vanwege slecht weer moet het volgens mij wets zijn.

JMD

Well-known member
Zeker. Mooiste race van dit seizoen

He, McLaren gaat eindelijk eens snel reageren, wisselen nu al van positie

JMD

Well-known member
Als ik Verstappen was nam ik wel even wat gas terug, ligt ver op kop en Norris flink erachter. Hij kan vandaag het kampioenschap zo goed als beslissen. Je moet er niet aan denken dat hij er nu afstuitert

JMD

Well-known member
En dan is er dus ook nog de eventuele straf van Norris cs vanwege die aborted start. En Piastri sowieso nog +10 sec wegens die aanrijding

JMD

Well-known member
Wat wil McLaren nou met zo'n radioboodschap aan Norris dat Piastri 10 sec straf heeft? Het is niet dat Piastri in de achterkant van Norris zit...

Eef de Kip

Well-known member
Ja dat vind ik ook altijd zo vaag, of ze zo hard mogelijk door willen rijden. “Goh goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht”

JMD

Well-known member
Schumacher won ooit (België 1995) van P16. Daar is dit dus echt mee te vergelijken. Eerste deel was fantastisch, beetje mazzel met die rode vlag, maar na de safetycar en hij op kop ligt is het magistraal.

Bovenaan