Daar is ie nu toch, Mercedes (en Ferrari) 'ineens' 5/10e sneller in Q3.
Ja, op een compound zachter... Max gaat ook een halve seconde harder dan z'n Q2 run.
Daar is ie nu toch, Mercedes (en Ferrari) 'ineens' 5/10e sneller in Q3.
Hamilton houdt van zijn wiel blokkeren in die bocht voor dat hij dat lange rechte stuk op gaat. Dat kost hem een paar plaatsen.
En Raikkonen ging in bocht 2 de mist in in zijn laatste ronde. Dus mooi dat Max P3 staat, maar Raikkonen en Hamilton hadden voor hem kunnen/moeten staan. Maar RB staat wel dichterbij...
Mechanische doping, kan niet anders.Daar is ie nu toch, Mercedes (en Ferrari) 'ineens' 5/10e sneller in Q3.
Mechanische doping, kan niet anders.
Max start mogen met meer grip. Dat kan nog leuk worden.
Jep, die is Bottas zo voorbij normaal gesproken, en Hamilton moet oppassen voor Raikkonen.
Enige minpunt is dat de afstand tot de eerste bocht hier heel kort is, dus je hebt weinig tijd om een eventuele goede start te benutten.
Klopt qua banden. Alleen is de kans in Canada op een SC erg groot, dus grote kans dat daardoor ook nog wel dingen anders gaan lopen dan dat de planners gepland hebben.Het gaat om de eerste 10 ronden. Daarna is het waarschijnlijk voorbij.
Hoe laat starten die autootjes?
20.10
Dank, ik dacht dat het vanmiddag al was.
Het is ook vanmiddag. Alleen niet onze middag.
A ha, die Canadezen zijn dus te beroerd om het een beetje aan te passen aan ons Europeanen.
Vervelend volk.