F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Volgens jou rijden ze bij de Indy met helm, maar je zegt dus ook zelf dat dat niet zo is.

Ik had het over 2 verschillende dingen: ik had het over die prominent die zonder helm reed, en ik dacht dat dat bij Indy in het algemeen wel het geval was (ik zette mijn twijfels al tussen haakjes 'volgens mij'). Maar dat is dus niet zo nu ik even ga zoeken...

Maasveld

Well-known member
Kan je ook aan Maasveld vragen... Ik maak gewoon een opmerking. Maasveld begint te muggenziften.
Tja, als je zegt dat volgens jou bij Indy die gastjes met helm in de veiligheidsauto zitten, terwijl in het door jou geplaatste stuk die vent zonder helm zit, dan heb je kans dat iemand daar iets over zegt.

JMD

Well-known member
Tja, als je zegt dat volgens jou bij Indy die gastjes met helm in de veiligheidsauto zitten, terwijl in het door jou geplaatste stuk die vent zonder helm zit, dan heb je kans dat iemand daar iets over zegt.
Maar dat onderstreepte zei ik toch ook? ("Die man zit er ook zo lekker in met een zonnebrilletje op het hoofd.")

Ik had het idd alleen fout over Indy i.h.a..

SanMark.

Well-known member
Kan je ook aan Maasveld vragen... Ik maak gewoon een opmerking. Maasveld begint te muggenziften.

Nee Maasveld maakt een opmerking. Jij maakt er gelijk weer een tirade van . Idem met hervorming van de divisies in Nederland. Daar moet altijd weer Hypercube in voorkomen.

JMD

Well-known member
Nee Maasveld maakt een opmerking. Jij maakt er gelijk weer een tirade van . Idem met hervorming van de divisies in Nederland. Daar moet altijd weer Hypercube in voorkomen.

Ach, als je dat al een tirade noemt...
Ik kom wel ergere dingen hier tegen.

JMD

Well-known member
Verstappen en Ricciardo in zowel FP1 als FP2 respectievelijk 1e en 3e. Nou nog even afwachten tot de kwalificatie van vanavond, maar RB lijkt een flinke stap gemaakt te hebben...

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Mercedessen zetten in beide vrije trainingen hun beste tijd op de supersoft banden. Die gaan normaal gezien dus wel sneller zijn in de kwalificatie. Maar een tweede startrij is absoluut mogelijk voor de Bulls.

JMD

Well-known member
De Mercedessen zetten in beide vrije trainingen hun beste tijd op de supersoft banden. Die gaan normaal gezien dus wel sneller zijn in de kwalificatie. Maar een tweede startrij is absoluut mogelijk voor de Bulls.

Mercedes op de hypers is in FP3 voorlopig ook niet sneller dan Max en de beide Ferrari's..

JMD

Well-known member
En Verstappen ook snelste in FP3.

Ben benieuwd wat de party-mode van Mercedes zo meteen kan...

JMD

Well-known member
Zo hee, Grosjean blaast zijn motor op in de pits... Alleen de vlammen ontbreken maar een mooie blow-up.

Bovenaan