Kut TeamSky.Het was de schuld van Froome.
Het was een fout van Verstappen, mede veroorzaakt door het feit dat hij om Sainz heen moest. Zo moeilijk is het toch niet?
Nou, wat gaat het dan morgen worden? Zoals Mol net zei: in 2006 kwam Schumi van achteraan naar P5, mij zoiets nu ook echt het maximale.
Max verkloot gewoon een pole en een grote kans op de zege. De sukkel.
Ik zeg toch ook nergens dat dat er niet mee te maken heeft. Alleen om daar de schuld nou heen te schuiven vind ik flink overdreven.Het was een fout van Verstappen, mede veroorzaakt door het feit dat hij om Sainz heen moest. Zo moeilijk is het toch niet?
Pole weet ik niet, maar in ieder geval de eerste startrij. En een grote kans op de zegeSainz had er niets mee te maken. Dat soort situaties komen aan de lopende band voor. Max verkloot gewoon een pole en een grote kans op de zege. De sukkel.
Ik zeg toch ook nergens dat dat er niet mee te maken heeft.
Die legt de schuld bij het te vroeg insturen bij het feit dat hij Sainz tegenkomt, en dat klopt niet.Dat impliceer je wel, door met Marinos in discussie te gaan, die precies hetzelfde zegt.
Zul je zien dat die luizige Australier pole pakt.
Huh? Waar beweer ik dat?Die legt de schuld bij het te vroeg insturen bij het feit dat hij Sainz tegenkomt, en dat klopt niet.
Huh? Waar beweer ik dat?
Je snapt niet dat de concentratie verstoord kan worden door iemand die bijna stilstaat waardoor je je instuurpunt mist (te vroeg of te laat dus)
Ja, dus Verstappen maakt een fout. En dat zou kunnen komen door... Of omdat hij jeuk aan z'n zak had, of een of ander lekker wijf haar tieten liet zien op de tribune. Of hij is een heetgebakerde klootzak. Of hij schrok van Sainz.