F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Nou, wat gaat het dan morgen worden? Zoals Mol net zei: in 2006 kwam Schumi van achteraan naar P5, mij zoiets nu ook echt het maximale.

gevegt

Well-known member
Het was een fout van Verstappen, mede veroorzaakt door het feit dat hij om Sainz heen moest. Zo moeilijk is het toch niet?

Sainz had er niets mee te maken. Dat soort situaties komen aan de lopende band voor. Max verkloot gewoon een pole en een grote kans op de zege. De sukkel.

JMD

Well-known member
Het was een fout van Verstappen, mede veroorzaakt door het feit dat hij om Sainz heen moest. Zo moeilijk is het toch niet?
Ik zeg toch ook nergens dat dat er niet mee te maken heeft. Alleen om daar de schuld nou heen te schuiven vind ik flink overdreven.
Ze komen continu rijders tegen, en als je op de onboardshots kijkt (heb ze een pagina of 3 terug gepost) dan stuurt Max op het moment dat hij Sainz inhaalt gewoon naar rechts in (met de bocht mee), je ziet hem niet een stuurbeweging veranderen omdat hij Sainz ziet.

De rijders halen zat coureurs in tijdens trainingen ook op dat punt, ze weten dan best hoe ze moeten insturen bij de volgende bocht.
Had ie Sainz nou vlak voor die bocht tegengekomen dan was het wat anders geweest.

JMD

Well-known member
Sainz had er niets mee te maken. Dat soort situaties komen aan de lopende band voor. Max verkloot gewoon een pole en een grote kans op de zege. De sukkel.
Pole weet ik niet, maar in ieder geval de eerste startrij. En een grote kans op de zege

JMD

Well-known member
Nou, dan ook maar de motor vervangen lijkt me... Je staat toch al achteraan, en uit de pits starten lijkt me in Monaco ook niet verkeerd, want men gaat nooit allemaal heel door bocht 1 komen.

JMD

Well-known member
Verstappen 5 plaatsen straf wegens versnellingsbakwissel...
Nou ja, dat maakt natuurlijk niet zo veel uit.

Marinos

Well-known member
Ja, dus Verstappen maakt een fout. En dat zou kunnen komen door... Of omdat hij jeuk aan z'n zak had, of een of ander lekker wijf haar tieten liet zien op de tribune. Of hij is een heetgebakerde klootzak. Of hij schrok van Sainz.

Nergens zeg ik dat het de schuld van Sainz is. Enkel dat hij die wagen niet bewust de rails in stuurt, en vervolgens zoek ik naar de oorzaak.

Nu duidelijk?

Bovenaan