F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Gaan de volledige motor vervangen heb ik begrepen. Dat zijn dan 20 plaatsen straf, dus dat weekend kun je rustig wat anders gaan doen.

Ik zou de rest van dit seizoen maar niet al te veel meer verwachten van Max.
 

JMD

Well-known member
Gaan de volledige motor vervangen heb ik begrepen. Dat zijn dan 20 plaatsen straf, dus dat weekend kun je rustig wat anders gaan doen.

Zal ook wel zijn om te voorkomen dat ze die penalty oplopen in Singapore, waar de RB wel kansen heeft (de laatste GP van het jaar die de RB ligt).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gaan de volledige motor vervangen heb ik begrepen. Dat zijn dan 20 plaatsen straf, dus dat weekend kun je rustig wat anders gaan doen.

Ware het niet dat ik op de tribune zit...

Nouja, dan maar hopen op veel inhaalacties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ware het niet dat ik op de tribune zit...

Nouja, dan maar hopen op veel inhaalacties.

Dat laatste is aantrekkelijker dan de hele wedstrijd de vijfde plaats. Inhalen op Monza is echter toch vrij lastig?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Op zich zijn er in de chicane na start/finish (waar ik zit) goede mogelijkheden en verderop ook nog wel. Al is dat ook even afhankelijk van hoe ze nu rijden. Met die meerdere bochten vol gas is het niet makkelijker geworden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mercedes zal Bottas dan moeten afkopen en Max moeten betalen. Of ze laten hem tot 2019 bij Red Bull rijpen.
 

De Groene Scout

Well-known member
OK, draaien we het om. Weten jullie wie er op dit moment de beste is?
Ricciardo!!!
Die zit bij een zwak team en heeft een drama-wagen, maar rijdt wel wekelijks keurig in de punten.
 
Bovenaan