Janssen
Well-known member
Hehe... En Ricciardo de schuld geven dat hij weer podium haalt.. Alsof die er wat aan kan doen.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat hij ervan profiteert en dat ik het een lul vind.
Hehe... En Ricciardo de schuld geven dat hij weer podium haalt.. Alsof die er wat aan kan doen.
Hup Ricciardo!
Hup Ricciardo!
Beste coureur van Red Bull dit seizoen. :duim:
Beste coureur van Red Bull dit seizoen. :duim:
Met Verstappen als concurrent moet je het ook wel heel bont maken wil je dat verliezen.Naast de beste ook de symphatiekste!
Nu niet de keutel intrekken. Leg ons leken dan maar uit wat hij fout deed?
Het is niet uit te leggen. We zien vandaag weer dat Max niet in een gevecht is geweest, hij reed niet opvallend hard of langzaam en is geen dingen tegengekomen waardoor die auto beschadigd is. Hoe kan dat ding er dan plotseling mee ophouden? Ik heb geen idee, maar ik kan bij de coureur niks aanstippen waarin hij iets verkeerds met de auto doet.Ik zei misschien. Kun jij uitleggen dat de ene auto van renault steeds kapot gaat en dat de andere steeds de race uitrijdt?
Het is niet uit te leggen. We zien vandaag weer dat Max niet in een gevecht is geweest, hij reed niet opvallend hard of langzaam en is geen dingen tegengekomen waardoor die auto beschadigd is. Hoe kan dat ding er dan plotseling mee ophouden? Ik heb geen idee, maar ik kan bij de coureur niks aanstippen waarin hij iets verkeerds met de auto doet.
Ik zei misschien. Kun jij uitleggen dat de ene auto van renault steeds kapot gaat en dat de andere steeds de race uitrijdt?
Waarom ben ik niet verrast?Haha, er zijn dus gewoon mensen naar huis gegaan nadat Verstappen is uitgevallen.
Grappig dat de Red Bull van Max elke keer kapot gaat en die van zijn teamgenoot niet.
Lijkt mij dan toch dat het aan Max ligt.
Zijn team maat is net wat zuiniger op de spullen. Maar hij is nog jong misschien leert hij het nog wel.
Hoe overbelast je een bougie?
Ik ben niet zo technisch onderlegt .