F1, IndyCar, Nascar Topic

Pascallovic

Well-known member
Ik zei misschien. Kun jij uitleggen dat de ene auto van renault steeds kapot gaat en dat de andere steeds de race uitrijdt?
Het is niet uit te leggen. We zien vandaag weer dat Max niet in een gevecht is geweest, hij reed niet opvallend hard of langzaam en is geen dingen tegengekomen waardoor die auto beschadigd is. Hoe kan dat ding er dan plotseling mee ophouden? Ik heb geen idee, maar ik kan bij de coureur niks aanstippen waarin hij iets verkeerds met de auto doet.
 

zwammy

Well-known member
Het is niet uit te leggen. We zien vandaag weer dat Max niet in een gevecht is geweest, hij reed niet opvallend hard of langzaam en is geen dingen tegengekomen waardoor die auto beschadigd is. Hoe kan dat ding er dan plotseling mee ophouden? Ik heb geen idee, maar ik kan bij de coureur niks aanstippen waarin hij iets verkeerds met de auto doet.

Ik zou het ook niet weten, het is alleen verbazend vaak dus misschien doet hij wel iets verkeerd met de auto waardoor hij er mee stopt steeds.
 

Janssen

Well-known member
Ik zei misschien. Kun jij uitleggen dat de ene auto van renault steeds kapot gaat en dat de andere steeds de race uitrijdt?

Beide coureurs hebben hun eigen team van monteurs. Die van Max hebben het dus niet goes voor elkaar.
 

JMD

Well-known member
Even ter verdediging: in Oostenrijk bleven alle supporters zitten tot het eind van de race, en toen was Max na 1 bocht al klaar.


Er zullen ongetwijfeld een aantal mensen zijn die niet voor de F1 komen, maar voor een Oranjefeestje. Die zaten van de week ook in Amstelveen, eerder deze zomer in een willekeurig stadion waar de Oranjedames speelden en van de winter weer in Thialf.
 

SanMark.

Well-known member
Grappig dat de Red Bull van Max elke keer kapot gaat en die van zijn teamgenoot niet.

Lijkt mij dan toch dat het aan Max ligt.

Zijn team maat is net wat zuiniger op de spullen. Maar hij is nog jong misschien leert hij het nog wel.
 

erka

Well-known member
Het kan niet aan Max zelf liggen, want Max is een Nederlander en dus ligt het aan de bolide of de monteurs of whatever. Dat Ricciardo prima met dezelfde auto elke race uitrijdt en vaak op het podium komt is louter toeval.
 
Bovenaan