F1, IndyCar, Nascar Topic

Janssen

Well-known member
JMD zat er eigenlijk vrijwel altijd naast, voor zover je ?berhaupt iets kon opmaken uit zijn warrige voorspellingen.

Ik ben er niet trots op maar soms moet je nou eenmaal gewoon de wetenschappelijke benadering kiezen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
JMD zat er eigenlijk vrijwel altijd naast, voor zover je ?berhaupt iets kon opmaken uit zijn warrige voorspellingen.

Helemaal niet. Begin vorig jaar heb ik van een GP of 3 de verwachtingen (want je voorspelt weer niet, je verwacht het) geplaatst en die waren steeds redelijk accuraat.
 

JMD

Well-known member
Ik ben er niet trots op maar soms moet je nou eenmaal gewoon de wetenschapelijke benadering kiezen.

De wetenschapelijke benadering? Nu snap ik waar jullie geblaat vandaan komt. Jullie doen de wetenschapelijke benadering. Laat mij de wetenschappelijke benadering maar doen... ;)
 

Janssen

Well-known member
De wetenschapelijke benadering? Nu snap ik waar jullie geblaat vandaan komt. Jullie doen de wetenschapelijke benadering. Laat mij de wetenschappelijke benadering maar doen... ;)

Nou poeh poeh, was je maar net zo nauwkeurig in je weersvoorspellingen als in je spellingscontrole.
 
Bovenaan