F1, IndyCar, Nascar Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hamilton kan dus niet fatsoenlijk anderen inhalen ivm de afstelling van zijn auto? Maakt dat van Max dan een nog betere coureur? Die kan dat wel, met een top-6 auto.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er was neem ik aan wat mis met de auto van Hamilton, mede door kamikaze Vettel.
 

Pascallovic

Well-known member
Hamilton kan dus niet fatsoenlijk anderen inhalen ivm de afstelling van zijn auto? Maakt dat van Max dan een nog betere coureur? Die kan dat wel, met een top-6 auto.
Hangt er vanaf of Max wel kan inhalen met de Mercedes op dezelfde afstelling als waar Hamilton mee reed. Kan mij sowieso wel voorstellen dat een Hamilton er meer moeite mee heeft hoor. Die heeft jarenlang vooraan gereden en is niet meer gewend zoveel inhaalacties te moeten ondernemen, dus daarin zal hij zeker een minder coureur dan Max zijn inmiddels.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Andere races heeft Hamilton toch gewoon laten zien dat wel te kunnen?
 

JMD

Well-known member
. Kan mij sowieso wel voorstellen dat een Hamilton er meer moeite mee heeft hoor. Die heeft jarenlang vooraan gereden en is niet meer gewend zoveel inhaalacties te moeten ondernemen, dus daarin zal hij zeker een minder coureur dan Max zijn inmiddels.
Dat zat ik me gister af te vragen, Hamilton is begonnen bij McLaren en heeft eigenlijk zijn hele F1-carriere vooraan gereden. Niet altijd om plek 1, maar wel standaard punten elke race. Vettel (en ook Max) zijn bij TR begonnen en hebben dus meer ervaring met het rijden vanuit achteraan. Denk toch wel dat dat scheelt.
 

Ska P 187

Well-known member
Zit m meer in de auto denk ik.
Zo soepel ging Vettel er ook niet doorheen gisteren met zijn nieuwe neus.
 

gevegt

Well-known member
Dat zat ik me gister af te vragen, Hamilton is begonnen bij McLaren en heeft eigenlijk zijn hele F1-carriere vooraan gereden. Niet altijd om plek 1, maar wel standaard punten elke race. Vettel (en ook Max) zijn bij TR begonnen en hebben dus meer ervaring met het rijden vanuit achteraan. Denk toch wel dat dat scheelt.

Het lag aan een kapotte diffuser.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft Janssen al een voorspelling qua weer in Brazili? voor komend weekend?
 
Bovenaan