F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Flinke regen bij de laatste vrije training in Spa... TRaining lag eerst stil door een crash van Stroll in Eau Rouge en vervolgens omdat de wedstrijdleiding het gewoon te nat vond.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Russell, wat knap zeg

1. Russell (maar 1 pitstop)
2. Hamilton
3. Piastri
4. Leclerc
5. Max
6. Norris
 

JMD

Well-known member
Ja, was echt knap. Maar ook knap van Max, gewoon 5e vanaf plek 11 en zelfs uitgelopen op zijn 1e concurrent.
 

JMD

Well-known member
En nog meer nieuws: Perez maakt definitief het seizoen af bij Red Bull. Doei constructeurstitel!
 

Joost

Well-known member
Vandaag tijdens de vakantie Monaco bezocht. Erg leuk om dat eens in het echt te zien.
Stad zelf is ook echt de moeite waard. Ook een aantal stukken van het circuit gelopen/bezocht.
De uitgang van de tunnel tot aan de chicane is echt veel langer dan het op TV lijkt. En de hairpin heeft een enorm hoogteverschil. Hoe je daar met zo'n snelheid doorheen kunt gaan is me echt een raadsel.
 

JMD

Well-known member
Ik heb hetzelfde gedaan begin mei. Weet niet of dat bij jou zo was, maar toen ik er was stonden alle hekken/tribunes ed er al (want het weekend erna was de Legends GP), dat maakte het nog indrukwekkender. Ik ga zeker nog een keer terug die kant op, maar dan op een moment dat er geen hekken staan.
 

JMD

Well-known member

RedBull gaat heel ver wegzakken de komende jaren, als ik Verstappen was zou ik toch eens Toto Wolff bellen...
 

gevegt

Well-known member
Rinus rijd nu rondjes alsof hij gisteren in de file op de A2 bij Utrecht stond.
Wat een zeepkist.
 
Bovenaan