F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Ik hoop dat de Teams hun regenbanden hebben meegenomen naar Oostenrijk, volgens de verwachtingen lijkt er flink wat regen te gaan vallen dit weekend.
Maar goed, in de bergen kan het weer flink anders zijn dan de verwachting, een bui die de berg niet overkomt kan leiden tot juist veel beter weer (of veel slechter als de bui het dal zelf niet uitkomt)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik De Vries was, zou ik nog even keihard genieten van het feit dat 'ie in dit circus rond mag rijden. Kwestie van tijd voor hij zijn stoeltje kwijt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk voor hem doet hij niet teveel gekke dingen tot de zomerstop. Wellicht mag hij dan het jaar uitrijden. Dan moet hij na de zomer wel heel erg knallen om zijn zitje te houden. Kleine kans inderdaad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een enorme sukkel. Drie keer… Je RBR is snel genoeg om dik op veilig te rijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is dit keer Albon zijn schuld aldus Perez. Reed schijnbaar ergens in de weg zodat tracklimits eigenlijk niet meer zouden mogen gelden voor Perez. Weet wel iedere keer een reden te vinden dat het niet aan hem ligt.
 
Bovenaan