Eef de Kip
Well-known member
Perez weer een mazzeltje, of Verstappen pech.
Je weet toch wel dat elke ronde de baan sneller wordt?Wat een eikels dat ze het op de laatste run aan laten komen, dan weet je dat je dit soort gelul kunt krijgen
Tja, veel Max fans willen er niet aan, maar hij heeft het toch echt zelf verprutst in de eerste run.Joh?
maar je weet toch ook wel dat als je nog geen tijd hebt neergezet je een groot risico loopt dat er een gele/rode vlag komt?
En met deze auto heb je die aller allerlaatste ronde niet nodig.
Max geeft toe, tegenstelling tot de commentatoren, dat hij gewoon zelf de fout in ging.Klopt, ik heb geen oogkleppen op hoor maar als hij eerder naar buiten was gegaan was hij iig 6 plekken meer naar voren gestart en had hij het nog in eigen hand gehad, podium zal nu nog lastig worden.
We? Ik heb het idee dat hij al een tijdje te veel wil.Overigens Leclerc met wederom een fout, dat zien we te vaak.
Inderdaad, Sainz heeft zichzelf en de auto beter onder controleWe? Ik heb het idee dat hij al een tijdje te veel wil.
Persoonlijk vind ik Sainz beter.
Sainz weet volgens mij beter wat de limiet van de auto is. Komt bij dat sinds Leclerc de eerste rijder is hij schijnbaar niet met de druk kan omgaan.Sainz is stabieler, maar zijn basissnelheid ligt te laag. Leclerc zijn basissnelheid is hoger, maar hij is onbetrouwbaar.
Oh je kijkt nooit? Teletekstsupporter
DinkyToys die een paar rondjes rijden is geen sport.Oh je kijkt nooit? Teletekstsupporter
Hoho, parafraseerde de Almachtige God Smeets.Redneck!111!11!11
Mee eens.Pff, Smeets is groter dan God.
Het is daar zo onveilig dat alle rijders tijdens de presentatie een kogelwerend vest dragen.