F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Joh?

maar je weet toch ook wel dat als je nog geen tijd hebt neergezet je een groot risico loopt dat er een gele/rode vlag komt?
En met deze auto heb je die aller allerlaatste ronde niet nodig.
 

gevegt

Well-known member
Joh?

maar je weet toch ook wel dat als je nog geen tijd hebt neergezet je een groot risico loopt dat er een gele/rode vlag komt?
En met deze auto heb je die aller allerlaatste ronde niet nodig.
Tja, veel Max fans willen er niet aan, maar hij heeft het toch echt zelf verprutst in de eerste run.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klopt, ik heb geen oogkleppen op hoor maar als hij eerder naar buiten was gegaan was hij iig 6 plekken meer naar voren gestart en had hij het nog in eigen hand gehad, podium zal nu nog lastig worden.
 

gevegt

Well-known member
Klopt, ik heb geen oogkleppen op hoor maar als hij eerder naar buiten was gegaan was hij iig 6 plekken meer naar voren gestart en had hij het nog in eigen hand gehad, podium zal nu nog lastig worden.
Max geeft toe, tegenstelling tot de commentatoren, dat hij gewoon zelf de fout in ging.
Eerder naar buiten gaan is niet iets wat bij Max past. Die wil altijd alles of niets. Vooral in de kwalificaties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Sainz is stabieler, maar zijn basissnelheid ligt te laag. Leclerc zijn basissnelheid is hoger, maar hij is onbetrouwbaar.
 

gevegt

Well-known member
Sainz is stabieler, maar zijn basissnelheid ligt te laag. Leclerc zijn basissnelheid is hoger, maar hij is onbetrouwbaar.
Sainz weet volgens mij beter wat de limiet van de auto is. Komt bij dat sinds Leclerc de eerste rijder is hij schijnbaar niet met de druk kan omgaan.
 

gevegt

Well-known member
Max moet Russell nog wel even inhalen als de start geen ramp wordt.
Dat kan nog leuk worden!
 

gevegt

Well-known member
Het is daar zo onveilig dat alle rijders tijdens de presentatie een kogelwerend vest dragen.
 
Bovenaan