F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Sainz straf… hulkenberg naar het podium… :)

Edit: o nee natuurlijk niet… we nemen de oude volgorde weer
 

JMD

Well-known member
Wel een hele lekkere en belangrijke ook lijkt het .
Mwah, dit seizoen wordt twee vingers in de neus voor Verstappen. Ik verwacht wel dat door die windtunnel straf in de loop van het seizoen andere auto's beter worden dan de Red Bull maar dan heeft Verstappen al zo'n voorsprong opgebouwd...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tjeemig de peemig wat een k schema. Eind april pas weer een raceje

Komt omdat ze zo idioot waren om China weer op te nemen in het schema. Was toch vrij duidelijk dat die race niet door kan gaan. Al hoewel de quarantaine regels nu eraf zijn. Wel nog de eis voor een test binnen 48 uur voor vertrek.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met een beetje geluk vallen ze Taiwan binnen dus komt deze de komende 5 jaar helemaal niet meer terug op de kalender.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met een beetje geluk vallen ze Taiwan binnen dus komt deze de komende 5 jaar helemaal niet meer terug op de kalender.

Be careful what you wish for. Als je denkt dat die Russische agressie een dure is, dan is dit ook zeker geen fijne. Al anticipeert het Westen geloof ik al hierop door de chipproductie naar het Westen te verhuizen.
 

JMD

Well-known member
Tjeemig de peemig wat een k schema. Eind april pas weer een raceje
Jep. En dan 5 in 6 weken... (Baku op 30-4, Miami op 7-5, Imola op 21-5, Monaco op 28-5 en Spanje op 4-6... Imola/Monaco/Barcelona is natuurlijk qua planning fantastisch, maar Baku op 30-4 en Miami op 7-5 is natuurlijk belachelijk. Dan had Baku beter 1 week eerder gekund, dan was het (als het door was gegaan) een double header met China geweest en dat is imo beter te bereizen (Shanghai - Baku) dan Baku - Miami.
 

delmaestro

Well-known member
Be careful what you wish for. Als je denkt dat die Russische agressie een dure is, dan is dit ook zeker geen fijne. Al anticipeert het Westen geloof ik al hierop door de chipproductie naar het Westen te verhuizen.
Da's mooi. Nu nog de sneakers, de katoenen shirtjes, de paw patrol knuffels en een Westerse tiktok variant en we zijn onafhankelijk! 🥳
 
Bovenaan