F1, IndyCar, Nascar Topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Voor RB zijn nu even de druiven zuur, maar om nu te stellen dat het kampioenschap is beslist.. Verre van! Sluit me wat dat betreft aan bij Jamel + als RB snel met de gewenste update komt, en die zit eraan te komen, kunnen ze iedere GP winnen. Ik verwacht straks ook Mercedes er weer bij, wat betekent dat Ferrari ook zo eens 5 of 6 kan worden. Parijs is nog ver!

Max

Administrator
Forumleiding
Zou lekker zijn als Max zijn ronde mag behouden.

Ging heel duidelijk van zijn gas af. Zat er 1,1 seconde onder bij de tweede sector en bij de finish was er acht tiende over?

Gezien het weer zal het hier ook wel bij blijven. Jammer dat Perez weer prutst.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ging heel duidelijk van zijn gas af. Zat er 1,1 seconde onder bij de tweede sector en bij de finish was er acht tiende over?

Gezien het weer zal het hier ook wel bij blijven. Jammer dat Perez weer prutst.
Yep, wat een gelukje dan. De rode vlag kwam vlak nadat hij over de finish reed.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeker. Dat gelukje had Leclerc in Australië meen ik ten opzichte van Sainz.
Lijkt er alleen wel op dat Ferrari sneller op het gas zit, dus geen garanties dat 'ie morgen na de eerste bocht ook nog op de eerste plaats rijdt.

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt er alleen wel op dat Ferrari sneller op het gas zit, dus geen garanties dat 'ie morgen na de eerste bocht ook nog op de eerste plaats rijdt.

Ik verwacht er ook niet al te veel van. Als hij dit keer wel de finish haalt, dan kan hij in ieder geval richting de tweede plek bewegen in het klassement.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trouwens niet verrassend dat de beste drie coureurs van de grid in deze omstandigheden vooraan eindigen.

JMD

Well-known member
Perez wel weer netjes op P3.

Hamilton nog steeds in de achterhoede, dat is echt opvallend.

Bovenaan