Mooi, dan kan ik zondagavond wat anders gaan doen.
Op het forum rondhangen?
Zal wel 30 plaatsen worden, aangezien ze normaal gesproken ook de turbo en de MGUh zullen vervangen. De nieuwe motor die hij krijgt is trouwens een upgrade, die zo'n 0,1-0,15 aan rondetijdwinst zou moeten opleveren. Ricciardo krijgt deze upgrade niet, ook niet bij een wissel (vermoedelijk in Mexico), Renault kan er onvoldoende produceren en moet ze evenredig over de 3 teams verdelen.Max schijnt een nieuwe motor te krijgen dit weekend en dus 10 plekken straf bij de startopstelling.
In 2015 kreeg Ricciardo een upgrade in Brazili? die niet deed wat ze verwachtten, waardoor hij weer (met grid penalties) terug moest wisselen voor de laatste GP, dus het is niet altijd gezegd dat een upgrade een verbetering is. Verder zou het kunnen dat de motor van Max meer gelopen heeft en dat hij eerder aan de beurt is voor een wissel. Renault zal zo veel mogelijk testkilometers met deze motor willen maken, dus ook vanuit dat oogpunt is het begrijpelijk dat hij er bij Max wordt ingehangen.Geef je die upgrade toch aan diegene die hoog in het klassement staat? Of vanwege de straf maar niet?
Er zullen nog wel een aantal een straf krijgen. Iedere race wel weer een waslijst.
Wordt een droge race waarschijnlijkAch, ik vind het ook wel weer leuk om naar een ouderwetse inhaalrace te kijken, mocht het regenen dan sluit ik geeneens uit dat hij alsnog dicht bij het podium kan eindigen.
Misschien dat ie ??n of beide Finnen kan verschalkenAh jammer, dan zal plek 5 of 6 het maximaal haalbare worden.
Het lukte Ricciardo ook in Monza, dus het is niet onmogelijk. Maar zal inderdaad niet meevallen.Denk je? Lijkt me wel erg lastig als hij achteraan moet starten toch? Ik denk dat het eerder een uitdaging wordt om Force India voorbij te gaan maar goed, ligt natuurlijk ook een beetje aan het wedstrijdverloop, mocht er bijvoorbeeld een SC komen dan wordt het weer anders.