F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Het was idd wel heel extreem, dit is te vergelijken met de Super Tiebreak die de Wimbledonfinale van 2019 besliste, het 35e frame van de WK-finale snooker 2002 enz... De allerlaatste ronde van de allerlaatste race. Verstappen heeft denk ik 3,5 km aan kop gereden gister, maar het waren wel de belangrijkste.
 

erka

Well-known member
Of Tour de France 1989: 3.285 km fietsen en dan komt het op 8 seconden aan in de laatste tijdrit, toen ook de slotetappe in Parijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Of Tour de France 1989: 3.285 km fietsen en dan komt het op 8 seconden aan in de laatste tijdrit, toen ook de slotetappe in Parijs.
Juist. Daar was het moment dat LeMond Fignon virtueel voorbij ging een km of 3 voor de finish
 

JMD

Well-known member
Leuk om te zien ja. Maar ik vraag me af: wie gaat er in hemelsnaam dit bekijken tijdens de race als je de beelden kan zien?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mercedes (het F1 team) heeft tot donderdagavond de tijd om officieel in beroep te gaan. Nu schijnt het moederbedrijf Mercedes helemaal geen zin te hebben in een welles/nietes verhaal en ook Lewis heeft nogmaals Max gefeliciteerd met zijn titel.

Benieuwd wat een paar dagen afkoelen gaan doen bij Mercedes F1
 

BlauwVinger

Well-known member
Een mediamiek hoogstandje. Journalistiek Pulitzer-materiaal. Coronel die op de tribune zich niet bewust was van de camera die op hem gericht was en, in het gezelschap van life long diehard fan Gordon, die hij er toevalligerwijs ontmoette, geheel spontaan zijn euforie níet speelde.

Mooi hoor. Niet-geformatteerde en niet geframede feel good tv.

Heeft Jeroen Krabbé als iets ergens gepost met een auto-fellatio cam?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
WK 1966, de 'goal' van Engeland
WK 1986, 'de hand van God'
Bekerfinale 01/02, 'drie meter buitenspel'

Max blijft gewoon kampioen
 
Bovenaan