Eef de Kip
Well-known member
Daar ga ik sowieso vanuit.
1 voordeel is dat Bottas vooraan start, dus moeilijker kan bowlen...Oei dan oppassen voor bowlingbal Bottas en hopelijk een betere start dan vorig jaar.
Inderdaad. En sowieso kan het in Turkije ook met weinig regen spekglad zijn, dat was vorig jaar zo en gisteren aan het begin ook...Pff, mij benieuwen, ik was eigenlijk al blij met Verstappen op 3 met Ham en Bottas er voor maar de natte baan kan nu wel voordelig uitpakken.
Eerst maar is de 1e bocht door komen.
Het asfalt is lang niet meer zo glad als vorig jaar.Inderdaad. En sowieso kan het in Turkije ook met weinig regen spekglad zijn, dat was vorig jaar zo en gisteren aan het begin ook...
Gisteren toen het nat was zag je iedereen weer glibberen.Het asfalt is lang niet meer zo glad als vorig jaar.
Precies.Gisteren toen het nat was zag je iedereen weer glibberen.
De beste regenrijder van het veld.Dit gaat Hamilton lachend winnen, rijdt nu in 3 rondjes naar Gasly vrees ik.
Ze hebben toch wel degelijk het afvalt opgeruld waardoor er meer grip is.Gisteren toen het nat was zag je iedereen weer glibberen.
Pfoeh, de Mercedes is vandaag echt véél beter dan de Red Bull. Dat belooft weinig goeds voor de rest van het seizoen.
Ja, die gaat lekker. Des te opvallender dat hij zo lang achter Tsunoda zat.Dit gaat Hamilton lachend winnen, rijdt nu in 3 rondjes naar Gasly vrees ik.
Nee, dat is logisch. Maar het ging mij vooral om het begin, het kostte hem zoveel moeite in het begin om Tsunoda voorbij te komen, en daarna zonder problemen langs Gasly, Norris en Stroll...Gaat nu natuurlijk ook niet meer zo makkelijk voor Hamilton