F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Starten op inters dus naw, het regent niet, maar de natte baan droogt niet op.

Ricciardo ook van achteren na een motorwissel
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei dan oppassen voor bowlingbal Bottas en hopelijk een betere start dan vorig jaar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pff, mij benieuwen, ik was eigenlijk al blij met Verstappen op 3 met Ham en Bottas er voor maar de natte baan kan nu wel voordelig uitpakken.
Eerst maar is de 1e bocht door komen.
 

JMD

Well-known member
Pff, mij benieuwen, ik was eigenlijk al blij met Verstappen op 3 met Ham en Bottas er voor maar de natte baan kan nu wel voordelig uitpakken.
Eerst maar is de 1e bocht door komen.
Inderdaad. En sowieso kan het in Turkije ook met weinig regen spekglad zijn, dat was vorig jaar zo en gisteren aan het begin ook...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, de Mercedes is vandaag echt véél beter dan de Red Bull. Dat belooft weinig goeds voor de rest van het seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, de Mercedes is vandaag echt véél beter dan de Red Bull. Dat belooft weinig goeds voor de rest van het seizoen.

Zou ook wel heel bijzonder zijn als Verstappen na Baku, Silverstone en Hungaroring kampioen zou worden. Alleen in Rusland heeft hij het geluk van een kampioen gehad.
 

JMD

Well-known member
Gaat nu natuurlijk ook niet meer zo makkelijk voor Hamilton
Nee, dat is logisch. Maar het ging mij vooral om het begin, het kostte hem zoveel moeite in het begin om Tsunoda voorbij te komen, en daarna zonder problemen langs Gasly, Norris en Stroll...
 
Bovenaan