Eef de Kip
Well-known member
Dat laatste denk ik, ik kan me niet voorstellen dat ze nu met die Japanner in zee gaan.
Die VSC duurde precies net zo lang als de pitstop...En Hamilton krijgt maar weer is een gratis pit stop.
Om de auto weg te halen.Maar waarom een vsc voor Ocon, die netjes langs de baan stond
Dat spanningsloze gaat nog wel even blijven, Mercedes is gewoon te goed, en nu Honda de F1 gaat verlaten zal RB denk ik niet de stap vooruit kunnen zetten.Verder weer een race met volop spanning hoor.
Dacht ik ook ja. Aan de andere kant is 5 september het zomerseizoen wel voorbij... Veel later dan dit weekend kan ook niet, want vanaf half september gaat de F1 vaak richting Singapore, Rusland, Japan enz.Lijkt me sterk, volgens mij kon het niet in het zomerseizoen?
Klopt, maar die kans heb je in mei natuurlijk ook...Ik denk dat het begin september niet veel drukker is dan begin mei maar goed, het weer heb je toch niet in de hand want het kan zo maar zijn dat het net wel mooi weer is en dan wordt het sowieso een klerezooi.