Dat denk ik wel.Oei Max, hoop dat hij daar geen straf voor krijgt.
Kan Papa Stroll dat betalen??? Of misschien neemt hij motoren mee.Dan komt Stroll dus volgens jaar naar RB.
Kan in inkomen, hoewel het voor beide wel in de categorie 'dom' valt.Mmm, beelden al gezien. Crash met Stroll.
Geen straf voor beide.
Papa kan alles betalen.Kan Papa Stroll dat betalen??? Of misschien neemt hij motoren mee.
Moet ik het grapje van Jos Verstappen nog maken ten tijde dat Spijker de F1 in ging, of ken je die al ?Papa kan alles betalen.
Ik ken hem in ieder geval niet, dus vertel hem maar...Moet ik het grapje van Jos Verstappen nog maken ten tijde dat Spijker de F1 in ging, of ken je die al ?
Volgens mij was het ondernemer Michiel Mol, die zei dat Verstappen zich moest richten op sturen en het zakendoen aan iemand moest overlaten die miljonair was geworden in het ondernemen. Verstappen zijn reactie, dat de enige manier om als miljonair uit de F1 te stappen was er als miljardair in te stappenIk ken hem in ieder geval niet, dus vertel hem maar...
Start kwalificatie 30 minuten uitgesteld, baan is kapot.
Klopt.Volgens mij was het ondernemer Michiel Mol, die zei dat Verstappen zich moest richten op sturen en het zakendoen aan iemand moest overlaten die miljonair was geworden in het ondernemen. Verstappen zijn reactie, dat de enige manier om als miljonair uit de F1 te stappen was er als miljardair in te stappen
Hoe laat is de race ?Klopt.
Ik kijk even naar de kwali van de Indy en het wordt morgen een heel leuke race als je van ongelukken houdt.