Leuk! Qua racetijden is het wel lekker, zo'n Europees seizoen.
Jep. Met dien verstande dat als ze daar in november gaan rijden, de races naw al rond 12.00 beginnen (zeker die in Istanbul), dit ivm de steeds eerder ondergaande zon)
Maar idd, qua tijden is het heerlijk. Ik had het al eerder gezegd hier, maar wat mij betreft voortaan een race of 14/15 in Europa plus Canada, Austin, Mexico, Brazilië, Australië (liefst in Adelaide, maar als dat dan Melbourne moet zijn, oke), Suzuka en China. AL die zandbakraces kan je wat mij betreft echt afschieten.
(En in Europa dan Silvestone, Spa, Monza, Nurburgring, Hockenheimring, Zandvoort, Imola, Magny Cours, BArcelona, Hungaroring, Monaco, Istanbul, Spielberg, ...)
Het meest ideale zou zijn dat Montreal, Austin en Mexico gekoppeld worden, maar dat kan niet. Montréal gaat eind oktober al echt de diepvries in (hebben een ondergrondse stad gebouwd om die reden), en in juni is Austin en Mexico gewoon te warm. Suzuka en Melbourne/Adelaide zou wel mooi zijn om te koppelen, vroeger was Japan - Australië altijd het eind van het seizoen...