F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
F1 Topic

Zeker sportief. Maar als hij ooit serieus om de titel wil strijden, dan moet hij toch slimmer worden.

Eef de Kip

Well-known member
Wat ik wel vreemd vind is dat ze het dus in eerste instantie geeneens gemerkt hadden en pas gingen onderzoeken doordat hij zo bijdehand deed op de persconferentie.

Ik vind 'm itt voorgaande jaren niet al te handig opereren na de zomerstop.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ze hem achteraf echt wel hand op de schouder hadden gelegd en hem hadden uitgelegd dat hij de volgende keer van het gas moet gaan. Als je dat praatjes hebt, dan kunnen ze eigenlijk niet anders dan tot straffen over gaan. Bij RedBull moeten ze dat er toch een keer erin gaan rammen. Anders kunnen ze blijven jammeren dat de andere teams worden bevoordeeld.

Eef de Kip

Well-known member
Ja sorry maar dat vind ik dus weinig consequent. We straffen alleen maar omdat hij er zelf over begon, dat is toch niet logisch?

JMD

Well-known member
Wat zei Verstappen dan???

Overigens idd erg dom, zeker omdat je er van uit mag gaan dat het team op zijn radio kwam om te vertellen dat daar geel hing ?n dat Hamilton niet aan zijn tijd kwam en Vettel vanwege die gele vlag dat 100% zeker niet zou doen.

gevegt

Well-known member
Een stukje van Nu.nl

In het vervolg van de persconferentie kwamen er meer vragen over de gele vlag, tot zichtbare ergernis van Verstappen. "Het was de laatste ronde van de kwalificatie. Wij zijn Formule 1-coureurs, we weten wat we doen", zei hij kortaf.

Haha, terwijl Bottas er af was gevlogen.

Bovenaan