F1, IndyCar, Nascar Topic

Janssen

Well-known member
Het is voor mij 1,5 uur fietsen naar Zandvoort.

Oostenrijk is 15/20 minuten OV, 1 uur en 45 vliegen en 2,5 uur OV of 1 uur en 15 minuten auto. Kun je nog twee uur inchecken en uitstappen bij optellen. Zit je toch alweer aan 5,5 uur.

TT Assen is drie uur met OV of twee uur met de auto die ik niet heb.

Uurtje of 9 rijden met de auto, denk dat ik naar Zandvoort net zo lang onderweg ben haha.

JMD

Well-known member
Het is voor mij 1,5 uur fietsen naar Zandvoort.

Oostenrijk is 15/20 minuten OV, 1 uur en 45 vliegen en 2,5 uur OV of 1 uur en 15 minuten auto. Kun je nog twee uur inchecken en uitstappen bij optellen. Zit je toch alweer aan 5,5 uur.

TT Assen is drie uur met OV of twee uur met de auto die ik niet heb.

Weet niet waar je in Amsterdam woont,maar met de trein is Amsterdam - Zandvoort 30 minuten, dus dan ben je er nog sneller... :p

Max

Administrator
Forumleiding
Jij denkt dat er dan geen fietsfile is?

Concept van een huurauto nog niet bekend binnen Amsterdam?

Nee, ik denk dat het aantal fietsers wel meevalt. Iedereen denkt alleen in auto?s.

Verder is een huurauto niet zo heel voordelig, maar voor mijn werk rij ik wel eens Greenwheels.

Weet niet waar je in Amsterdam woont,maar met de trein is Amsterdam - Zandvoort 30 minuten, dus dan ben je er nog sneller... :p

Tot het parcours 1 uur en 20 minuten schijnbaar. Als ik naar het station fiets en de trein pak en loop, dan ben ik sneller.

JMD

Well-known member
Tot het parcours 1 uur en 20 minuten schijnbaar. Als ik naar het station fiets en de trein pak en loop, dan ben ik sneller.
Dan woon je een eind van CS af... Want van station naar circuit is een kwartiertje lopen ofzo.

En je fietst dan wel snel zeg, want Amsterdam - Zandvoort is ongeveer 30 km...

Max

Administrator
Forumleiding
F1 Topic

Dan woon je een eind van CS af... Want van station naar circuit is een kwartiertje lopen ofzo.

En je fietst dan wel snel zeg, want Amsterdam - Zandvoort is ongeveer 30 km...

Gelukkig niet nee. Ik werk dichtbij CS, maar het is mij hier te druk. Ongeveer twintig minuten fietsen naar CS of Sloterdijk. Dus dan heb ik rond een uurtje werk combinatie OV, fiets en lopen.

29 km ongeveer. Ik hoef niet door hartje centrum, dus dat zal wel verklaren waarom ik volgens Google Maps 20 km per uur kan fietsen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft die prins Bernard Jr. Ook een woonhuis in Amsterdam? Ik dacht hem net op de fiets tegen te komen.

erka

Well-known member
Zandvoort krijgt geen geld van het ministerie, heeft nog een groot tekort.
Assen is financieel rond.

Ik blijf toch benieuwd hoe dit afloopt, alhoewel ik allebei prima zou vinden zoals eerder al gezegd.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hup Assen!

Laat die huisjesmelkerT van de koninklijke familie maar op z’n bakkes gaan.

Bovenaan