De Groene Scout
Well-known member
Ricciardo is gewoon beter dan MAX, als Red Bull dat niet inziet, dan was ik ook wel vertrokken als ik Ricciardo was.
Ricciardo is gewoon beter dan MAX, als Red Bull dat niet inziet, dan was ik ook wel vertrokken als ik Ricciardo was.
Precies. Hoe is Canada?
Zeker te veel omgegaan met de Elsimao.Voor de zoveelste keer zesde? Vorig seizoen is hij idd zesde geworden met zeven uitvalbeurten. Het jaar ervoor werd hij vijfde terwijl hij de eerste races in een Torro Rosso zat. Als je de eerste races niet meetelt, dan was hij vierde geworden. Het jaar ervoor werd hij twaalfde. Klopt niet veel dus van je uitspraak.
Voor de zoveelste keer zesde? Vorig seizoen is hij idd zesde geworden met zeven uitvalbeurten. Het jaar ervoor werd hij vijfde terwijl hij de eerste races in een Torro Rosso zat. Als je de eerste races niet meetelt, dan was hij vierde geworden. Het jaar ervoor werd hij twaalfde. Klopt niet veel dus van je uitspraak.
Hij is ??k geen vijfde geworden in zijn eerste jaar bij redbull,. Wel zesde al is die wel een beetje flauw om mee te tellen, maar je moet geen onzin verkondigen
Luie Spanjool, kun jij dan even de Wikipedia pagina aanpassen?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2016_Formula_One_World_Championship
Enige dat telt is dat hij w??r achter zijn teamgenoot eindigde. De enige die hij met veel pijn en moeite voor kon blijven is Sainz tot nu toe.
Laat m dit seizoen zijn teamgenoot maar eens verslaan en dan gaan we wel weer eens verder zien.
Enige dat telt is dat hij w??r achter zijn teamgenoot eindigde. De enige die hij met veel pijn en moeite voor kon blijven is Sainz tot nu toe.
Laat m dit seizoen zijn teamgenoot maar eens verslaan en dan gaan we wel weer eens verder zien.
Dat heeft niets met zijn snelheid te maken maar met ofwel autopech ofwel zijn lichtontvlambare karakter. Hij is vanaf het begin sneller dan Ricciardo geweest.
Is helemaal niet zo relevant dat hij achter zijn teamgenoot eindigt. Zeker niet als het gaat om iemand als Riccardo en iemand met de leeftijd van Verstappen. Verstappen heeft leefdtijdtechnisch nogal wat records gebroken. Verder moet je natuurlijk ook naar andere factoren kijken zoals anderen al aangeven.
Het zou relevant zijn als de omstandigheden voor beiden gelijk zijn maar dat is zelden zo.
Nee, jij komt met het verhaal dat hij voor de zoveelste keer zesde gaat eindigen en dat klopt niet. Dan sla ik je daarmee om de oren en dan volhard je als een Tukker in de leugen. Dan sla ik je nog harder en kom je met nieuwe bagger. Max had meer dan 2,5 keer zoveel punten als Sainz, dus zoveel pijn en moeite was dat niet. Eerste seizoen RB was zoals je zelf al aangeeft een gebroken seizoen. Vorig jaar heeft hij zijn teamgenoot in de races dat ze beide de finish hebben gehaald met 5-2 verslagen. De huidige tussenstand is 4-3 voor zijn teamgenoot, dus dat is nog zeker geen gelopen race. Zijn vrolijke teamgenoot heeft dit seizoen zelfs de kans om een keer niet minder races te winnen dan Max.