Echt wat een onzin man. Afgelasten of racen maar pleur op met die safetycar.
Janssen Well-known member 13 nov 2016 #7.141 Echt wat een onzin man. Afgelasten of racen maar pleur op met die safetycar.
gevegt Well-known member 13 nov 2016 #7.146 Zoals verwacht komt Vettel in de problemen. Straks neemt hij ook een ander mee.
gevegt Well-known member 13 nov 2016 #7.148 eerlijk = eerlijk, Rosberg rijdt sneller dan ik verwacht had.
Max Administrator Forumleiding 13 nov 2016 #7.153 gevegt zei: RIC was te laat in de pits? Klik om te vergroten... Denk het wel. Max net op tijd gok ik.
gevegt zei: RIC was te laat in de pits? Klik om te vergroten... Denk het wel. Max net op tijd gok ik.
Max Administrator Forumleiding 13 nov 2016 #7.154 Half om half safety car? Het wordt weer eens tijd om weer een paar rondjes te racen.
Pascallovic Well-known member 13 nov 2016 #7.155 Echt een briljant idee om die SC binnen te halen. Gooien ze een muntje op of ze hem erin of eruit moeten gooien?
Echt een briljant idee om die SC binnen te halen. Gooien ze een muntje op of ze hem erin of eruit moeten gooien?
Max Administrator Forumleiding 13 nov 2016 #7.156 Pascallovic zei: Echt een briljant idee om die SC binnen te halen. Gooien ze een muntje op of ze hem erin of eruit moeten gooien? Klik om te vergroten... Ik dacht half om half, maar het wordt meer dan de helft safety car.
Pascallovic zei: Echt een briljant idee om die SC binnen te halen. Gooien ze een muntje op of ze hem erin of eruit moeten gooien? Klik om te vergroten... Ik dacht half om half, maar het wordt meer dan de helft safety car.
Jozsef New member 13 nov 2016 #7.157 Max heeft een engeltje op z'n schouder. Klapte bijna op full speed op Raikkonen.
Eef de Kip Well-known member 13 nov 2016 #7.159 Wat een gekut dit man, ik ga naar die verjaardag en zuipen, dit wordt 70 rondjes achter die SC.