Dat denk ik ook ja
JMD Well-known member 29 mei 2016 #4.662 Rosberg rijdt op nieuwe inters dezelfde tijd als Hamilton op oude wets. Ericsson als eerste naar slicks. Dat zou moeten kunnen denk ik, compleet droge lijn zichtbaar
Rosberg rijdt op nieuwe inters dezelfde tijd als Hamilton op oude wets. Ericsson als eerste naar slicks. Dat zou moeten kunnen denk ik, compleet droge lijn zichtbaar
JMD Well-known member 29 mei 2016 #4.669 Ricciardo heeft gestampt in die laatste ronde voor zijn stop, want ondanks dat geklooi in de pits komt hij bijna nog gelijk uit met Hamilton.
Ricciardo heeft gestampt in die laatste ronde voor zijn stop, want ondanks dat geklooi in de pits komt hij bijna nog gelijk uit met Hamilton.
JMD Well-known member 29 mei 2016 #4.672 Hoeveel crashes zijn er al geweest van Renault dit weekend??
I Ivanhoe Active member 29 mei 2016 #4.673 Supersofts 45 ronden? Dat wordt close, denk dat Sainz ze in ieder geval opbrandt
I Ivanhoe Active member 29 mei 2016 #4.676 Mercedes op ultrasofts, daar rij je hem, zeker niet mee uit. Denk dat Max de beste strategie heeft met de softs
Mercedes op ultrasofts, daar rij je hem, zeker niet mee uit. Denk dat Max de beste strategie heeft met de softs