Yep.Netjes hoor, vraagje hebben de TR?s exact dezelfde motors als de RB?s?
Wat maakt de RB dan normaal gesproken sneller dan de TR? de wegligging?
Klopt, maar RB kijkt ook bij TR in de keuken. Andersom weet ik het niet.Volgens mij hebben ze allebei een compleet eigen designteam voor chassis en aerodynamica, RB zal wel 1 en ander delen maar budget is daar ook paar keer groter.
Als ik het allemaal nog eens rustig nakijk dan kan met de goede racesnelheid van de TR Verstappen morgen gewoon meedoen om plek 6 (zonder uitvallers daarvoor). Ik heb er nu al zin an.
Hij moet benzine sparen las ik gisteren.Als ik het allemaal nog eens rustig nakijk dan kan met de goede racesnelheid van de TR Verstappen morgen gewoon meedoen om plek 6 (zonder uitvallers daarvoor). Ik heb er nu al zin an.
Dat gaat normaal gesproken niet lukken. Daar heeft hij te weinig snelheid voor en daarbij moet hij regelmatig 85% rijden anders verbruikt hij te veel benzine.Als ik het allemaal nog eens rustig nakijk dan kan met de goede racesnelheid van de TR Verstappen morgen gewoon meedoen om plek 6 (zonder uitvallers daarvoor). Ik heb er nu al zin an.
Ik schat Ferrari, Mercedes en de Williamsen zeker als beter in (alhoewel Massa natuurlijk laag staat), Red Bull het n.a.w. ook beter doen, dus dan heb je het over plaats 8 ofzo.
Doe niet zo negatief, mocht dat het een probleem zijn dan heeft RB daar waarschijnlijk ook last van en de heren van FI en Grosjean zijn ook niet zo van het inhalen. Natuurlijk ben ik al blij met punten maar hij kan toch ook hier weer verrassen.gevegt zei:Dat gaat normaal gesproken niet lukken. Daar heeft hij te weinig snelheid voor en daarbij moet hij regelmatig 85% rijden anders verbruikt hij te veel benzine.
Massa moet er toch aardig wat voorbij en dat vind ik niet echt een kwaliteit van hem; Kvyat is ook niet zo van het inhalen van redelijk gelijkwaardige wagens dus dan blijft alleen Ricciardo over want de snelheid in de race van de Force India en Lotus ben ik niet echt overweldigd door.
Doe niet zo negatief, mocht dat het een probleem zijn dan heeft RB daar waarschijnlijk ook last van en de heren van FI en Grosjean zijn ook niet zo van het inhalen. Natuurlijk ben ik al blij met punten maar hij kan toch ook hier weer verrassen.
Beide. De BBC begint om 12.30 uur met de uitzending.Hoe laat is het morgen en ook op RTL en/of BBC?
:duim:
Force India en Lotus zijn gewoon sneller, maar hun rijders niet. Mocht er een lange SC komen dan zou Max een top zes kunnen rijden.
Een lange SC betekent dat hij minder benzine hoeft te sparen tijdens de race.Waarom zou een lange SC gunstig voor Max zijn?
Kom op Max!
10% kans op regen. Laat maar komen.