Er staat dat Max weer naar rechts ging ipv links te blijven
Dat lees ik, maar reed hij naar echts in de wetenschap dat hij gelijk stil zou vallen, of dacht hij de pits nog te kunnen halen?
Er staat dat Max weer naar rechts ging ipv links te blijven
als ik Max en Toro Rosso was zou ik dan maar weer de motor en bak vervangen en die 2 plekken extra straf op de koop toe nemen
Dat is voor mij alweer genoeg reden om morgen geen wekker te zetten als ze bij de FIA zo met de sport om blijven gaan
Zo lang hij toch nog niet kan winnen is dit de mooiste plek om te starten, die Manors inhalen is geen prestatie en nu komt ie hopelijk weer heel vaak in beeld.Als Max na anderhalve ronde achterstand nog punten kan pakken, geloof ik er ook in dat hij het vanaf p18 ook kan. De rondetijden zagen er het hele weekend goed uit, en we weten inmiddels dat Max in de race beter is dan tijdens de trainingen en kwalificaties. Bovendien, met een stuk of drie uitvallers en het inhalen van de Saubers, ben je alweer aan het strijden voor p10.
Dusseh, ik zet mijn wekker wel!
Straf is in mijn optiek ook terecht ja. Was ook het eerste wat ik dacht toen ik het beeld zag. Sturen naar rechts was daar onnodig, links was buiten de racelijn.Al je het zo leest lijkt die straf gewoon terecht, hij had z'n auto aan de binnenkant moeten parkeren, buiten de racelijn en run off. Rookie foutje zullen we maar zeggen. Hij heeft nu de Saubers en Button voor zich, zou geen probleem moeten zijn.